مهسا ملک پور، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان
روابط عمومی و تبلیغات دو عنصر جدانشدنی هستند و آنها را به عنوان دو عنصر متعامل در مجموعه عناصر دیگر می بینیم.
از یک سو روبط عمومی بخواهد ارتباط برقرار کند و مطالب خود را انتقال دهد باید از فرمول ها و روش های علمی تبلیغات استفاده کند و از سوی دیگر اگر تبلیغات بخواهد خوب ارایه شود باید از روابط عمومی بهره بگیرد.
در بررسی آسیب شناسی نکته اینست که روابط عمومی در حد نصب آگهی ترحیم و برگزاری مراسم تودیع و معارفه است و البته همینگونه هم به تبلیغات نگاه می کنند که تبلیغات را هم در حد چسباندن پوستر و بنر می بینند.
اما اگر به تبلیغات اینگونه نگاه شود که این واحد مفهوم موردنظر مجموعه را با روش علمی انتقال می دهد، آن زمان تبلیغات جایگاه خود را پیدا می کند.
اگر بخواهد تبلیغات را بدون روابط عمومی، درست انجام دهد، به نتیجه نمی رسد.
بنابراین معرفی درست و شناساندن یک مجموعه در گام نخست یک روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد نیاز دارد که این مجموعه روابط عمومی عناصر لازم برای تبلیغات، بازاریابی و فروش را در درون خود دارد.
آخرین اخبار
شما می توانید لذت ببرید
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در آموزشوپرورش اصفهان، توجه ویژهای به هنرستانها داریم و به نسبت درصد توزیع متناسب رشتهها در هنرستانها، به رتبه نخست کشور دست یافتهایم.
نشست راههای ارتقای سرمایهگذاری در کشورهای عضو ACD از مهمترین برنامههای اجلاس اتاقهای بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان برگزار شد. در این نشست در مورد موضوعات مهم و پرچالش پیشروی سرمایهگذاری توسط این کشورها صحبت کردند.
دومین اجلاس اتاقهای بازرگانی عضو مجمع گفتوگوی همکاری آسیا ACD با تصویب معاهده اصفهان به کار خود پایان داد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در دیدار با مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی گردشگری و صنایعدستی گفت: اتاق بازرگانی اصفهان از توسعه زیرساختی جذب گردشگر خارجی حمایت میکند.