قهرمان جام شهدای رسانه اصفهان مشخص شد

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان گفت: برای دومین سال متوالی با استقبال رسانه ها دومین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات گل کوچک جام شهدای رسانه با حضور مدیران و مسئولان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد که حجت الاسلام میثم ریاحی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان در این مراسم اظهار کرد: برای دومین سال متوالی با استقبال رسانه ها دومین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه را برگزار شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۱۶ تیم در قالب چهار گروه آغاز شد و از این ۱۶ تیم ۸ تیم به مرحله دوم گروهی راه یافتند.
ریاحی در ادامه گفت: ۸ تیم در مرحله دوم گروهی رقابت کردند که از بین آنها ۴ تیم دالانکوه، احوال نیوز، هلال و مجتمع مطبوعاتی به فینال و رده‌بندی رسیدند.
مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان تصریح کرد: تیم‌های مجتمع مطبوعاتی و احوال نیوز در رده‌بندی به رقابت پرداختند که تیم احوال نیوز موفق شد با شکست رقیب خود مقام سوم را کسب نماید.
وی تاکید کرد: در فینال مسابقات نیز، تیم‌های دالانکوه و هلال برای رسیدن به قهرمانی مقابل یکدیگر بازی کردند که در نهایت تیم دالانکوه فریدن موفق شد با شکست حریف خود جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر برده و این جام را با خود به فریدن ببرد.
ریاحی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: امیدوارم در دوره‌های بعدی شاهد استقبال بیش از پیش رسانه‌ها در این مسابقات باشیم و بازیکنان تیم‌ها نیز متشکل از اصحاب رسانه باشند.
مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان در ادامه اظهار داشت: به غیر از حکم، مدال، جام و هدیه نقدی، دورهمی، رفاقت، صمیمیت، همدلی، نشاط و سلامتی دستاوردهای اصلی این مسابقات است.
گفتنی است در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات، به تیم های اول تا سوم، جام قهرمانی و به بازیکنان تیم‌ها، حکم، مدال و هدیه نقدی اهدا گردید.