به مناسبت روز خبرنگار؛ بازدید رئیس روابط عمومی مخابرات اصفهان از مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان و دیدار با اصحاب رسانه

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان دو روز متوالی از مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان و همچنین دفاتر اهالی رسانه و از دفتر “پایگاه خبری طبیعت گردشگران”، “مجله گردشگران و طبیعت” و “فریاد کوهستان” بازدید کرد با تعداد زیادی از اهالی خبر و رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، ، محمد جواد برمکی در دیدار با حجت الاسلام میثم ریاحی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان ضمن استماع اهم فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه و تقدیر از مدیریت آن گفت: حضور رسانه های مهم استان تحت یک مجموعه واحد قطعا سرآغاز رقم خوردن اتفاقات بسیار مهم و شایسته ای خواهد بود که ایده ها و برنامه های بدیع اجرا شده، نمونه ای از آثار و برکات این وحدت و همگرایی است.
برمکی در این دیدارها که روزهای شنبه و یکشنبه ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه۱۴۰۳و در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت؛ ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه نقش رسانه ها در دنیای امروزی را بسیار با اهمیت دانست و بر لزوم توجه ویژه به این قشر تاکید کرد.
لازم به ذکر است، رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان از دفتر “پایگاه خبری طبیعت گردشگران”، “مجله گردشگران و طبیعت” و “فریاد کوهستان” بازدید کرد.
گفتنی است؛ در این دیدارها راهکارهای افزایش تعاملات مخابرات و رسانه ها و استفاده از ظرفیت های فی مابین برای خدمت رسانی به مردم عزیز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است؛ در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمد صارمی ، خبرنگار، به همراه هشت دیپلمات ایرانی در سفارت ایران در کابل، به شهادت رسیدند و از آن زمان، ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار در ایران نامگذاری شد.