استقبال از خانه بازی در مجموعه تله‌سی‌یژ ناژوان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به دنبال تسهیل در شرایط شهروندان دارای فرزند برای حضور در اماکن تفریحی و گردشگری، مجموعه خانه بازی کودکان در محل ایستگاه یک تله‌سی‌یژ ناژوان آغاز و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت درخصوص راه‌اندازی و آغاز به کار مجموعه خانه کودک ایستگاه یک تله‌سی‌یژ ناژوان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دنبال شده در توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری اصفهان فراهم‌سازی شرایط آسان برای حضور راحت‌تر مردم و گردشگران در پهنه مجموعه‌های تفریحی بوده است.
وی افزود: در این خصوص مجموعه‌های خانه بازی در محل ارائه خدمات تفریحی و گردشگری نقش موثری برای گذران اوقات فراغت برای مردم و والدین دارد، چرا که می‌توانند با سپردن فرزندان خود به اماکن معتبر برای مدت زمانی نسبت به مراجعه مراکز تفریحی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت مجموعه خانه بازی در ایستگاه یک تله‌سی‌یژ ناژوان بیان کرد: مجموعه خانه بازی فعال‌شده امکان ارائه خدمات به کودکان تا 7 سال را دارد که می‌تواند به طور همزمان از 15 الی 20 نفر میزبانی کند.
وی با اشاره به استقرار بیش از 15 بازی متنوع در این مجموعه خاطرنشان کرد: بازی‌های مستقر در این مجموعه با نظر کارشناسان و متخصصان حوزه کودک انجام پذیرفته تا بتواند ضمن پر کردن اوقات فراغت، در زمینه مهارت‌افزایی کودکان نیز اثرگذار باشد.
ساکت درخصوص ویژگی این بازی‌ها اظهار داشت: پرورش خلاقیت، بهبود تعادل و هماهنگی بدن کودکان، تقویت مهارت‌های حرکتی، افزایش تمرکز، افزایش قدرت بصری، انجام بازی‌های شناختی، افزایش مهارت‌های اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس، پرورش یافتن قوای ذهنی و افزایش تفکر و دقت از جمله مزایای بازی‌های مستقر در این مجموعه تفریحی و تخصصی است.
وی تصریح کرد: در کنار بازی‌های تفریحی و آموزشی نیز خدمات جانبی به مخاطبان این مجموعه از قبیل نقاشی روی صورت. برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی جوایز، برگزاری کارگاه‌های فرزندپروری، مهارت‌های زندگی، برگزاری کارگاه مادر و کودک و آموزش کاردستی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/