ضرورت همسان سازی «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان» با سایر المپیادهای علمی

به گزارش  معاون فرهنگی شهردار اصفهان همسان سازی المپیاد فیلم‌سازی با دیگر المپیادهای علمی در کشور را امری ضروری دانست و گفت: امیدواریم نوجوانان برگزیده در این المپیاد بتوانند به سمت مسیر نخبگی پیش بروند و بر جامعه اثرگذار باشند.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگرانبه نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، کمال حیدری روز 25 شهریورماه در افتتاحیه هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با بیان اینکه المپیاد فیلم‌سازی بر مبنای مفاهیمی همچون عشق، خانواده، امید و ارزش‌های موجود بنا شده است، گفت: نماد ما در این رویداد «پروانه» است و امیدواریم شرکت کنندگان با خلق اثر خود و مسیری که به دیگران نشان می‌دهند، برای این پروانه‌ها مسیر روشنی را تا رسیدن به قله فراهم کنند.
وی همسان دانستن المپیاد فیلم‌سازی با دیگر المپیادهای علمی در کشور را ضروری دانست و افزود: امیدواریم نوجوانان برگزیده در این المپیاد بتوانند به سمت مسیر نخبگی پیش بروند و بر جامعه اثرگذار باشند.
معاون فرهنگی شهردار اصفهان توجه به آموزه های قرآن کریم و نهج‌البلاغه در مسیر ساخت اثر را برای شرکت کنندگان در المپیاد فیلمسازی ضروری دانست و اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که قبل از ما کسانی مسیر زندگی را مشخص کرده اند تا ما را به سمت نور هدایت کنند.
مدال‌های هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان یک‌رنگ است
مدیر هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران نیز با بیان اینکه در این دوره از المپیاد فیلم‌سازی مهمانانی از 14 استان کشور به اصفهان سفر کرده اند، گفت: : در این دوره از المپیاد، مدال‌ها همه یک‌رنگ است و رتبه‌های اول، دوم و سوم نداریم، چراکه همین که نوجوانان توانستند به این مرحله برسند و وارد چنین فضایی شوند، نشان‌دهنده ارزشمندی و توانمندی آنهاست.
وحید ملتجی این رویداد ملی را به گلخانه ای برای رشد و پروش گل ها تشبیه کرد و افزود: همه چیز برای 30 نوجوان شرکت کننده فراهم شده تا در معرض رشد و شکوفایی خلاقیت قرار بگیرند که البته به ثمر رساندن این رشد نیز بسیار مهم است.انتهای پیام//