جشنواره مهر و نور؛قبول تقاضا و ثبت نام اینترنت فیبر نوری مخابرات در استان اصفهان

محمدجواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان از برگزاری جشنواره فروش سرویس تانوما (تار نوری مخابرات ایران) با عنوان مهر و نور در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، محمد جواد برمکی در تشریح این جشنواره گفت همزمان با شروع مهرماه و به مناسبت ولادت سراسر نور پیامبر مهر و رحمت(ص) لغایت ولادت باسعادت امام حسن عسکری(ع)، مخابرات منطقه اصفهان در نظر دارد نسبت به فروش و پیش ثبت نام اینترنت فیبر نوری (تانوما)، با تخفیف های ویژه در سراسر استان اصفهان اقدام نماید که هدف اين طرح اطلاع رسانی امکانات ایجادشده فیبرنوری به هم استانی های عزیز جهت ثبت نام و همچنین شناسایی نیازهای توسعه ایزیرساخت های لازم جهت برنامه ریزی های صحیح و اولویت دار آتی می باشد.
رئیس روابط عمومی مخابرات استان افزود: جشنواره فروش و ثبت تقاضای سرویس تانوما یا همان اینترنت بر بستر فیبرنوری (FTTH) ویژه ی متقاضیان جدید در سطح استان اصفهان در زمان محدود با عنوان مهر و نور با شرایط ویژه ازجمله مودم رایگان، دراپ کشی رایگان و سرعت و کیفیت بالا برگزار می گردد که شامل طرح های فروش متعددی به روش پیش پرداخت یا پس پرداخت می باشد که متقاضیان محترم می‌توانند نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

برمکی اضافه کرد: این، یک فرصت مناسب جهت ثبت تقاضای هم استانی های عزیزی است که برند با سابقه ی مخابرات را انتخاب کرده و می‌خواهند به جمع میلیونی مشترکین باند پهن شرکت مخابرات ایرا ن بپیوندند.

وی ادامه داد: متقاضیان گرامی می توانند باتوجه به فرصت محدودی که این طرح دارد از شنبه ۳۱ شهریورماه لغایت ۲۱مهرماه ۱۴۰۳، به شیوه ای ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق آدرس اینترنتی
tanoma.tce.ir
تقاضای خود را ثبت نمایند و از تخفیف ۱۰ درصدی ثبت نام غیرحضوری بهره مند شوند.در صورت لزوم و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با سرشماره ۲۰۲۰ داخلی یک تماس حاصل نمایند.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان با اشاره به مزایای سرویس فیبر نوری گفت: سرعت دانلود و آپلود تا ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه ،عدم حساسیت به نویز، عدم تاثیرپذیری از فاصله تا مرکز مخابراتی، پینگ تایم پایین از جمله مزایای این سرویس است که امکان استفاده از این سرویس برای اتصال همزمان چند کاربر بدون افت سرعت، بازی‌ های آنلاین، معاملات برخط(OnlineTrading)،آموزش های آنلاین، اتصال به دوربین های و تجهیزات امنیتی و….. را فراهم کرده است.انتهای پیام//