استقبال کم‌نظیر شهروندان از اکران‌های مردمیِ جشنواره فیلم کودک

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: امسال برای نخستین‌بار با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، اکران‌های مردمی فیلم‌های جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌صورت رایگان انجام و با استقبال کم‌نظیر مردم مواجه شده است.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران به نقل از داره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور بیش از ۱۶۰۰ داور کودک و نوجوان در حال برگزاری است که این آمار نسبت به سال های گذشته با افزایش چشمگیری روبرو شده است.
وی با بیان اینکه افتتاح معنوی جشنواره با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر از نوجوانان و خانواده‌های آنها برگزار شد، افزود: در سال جاری با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برای نخستین‌بار اکران‌های مردمی فیلم‌های جشنواره به‌صورت رایگان در سه سانس ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰، ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در پردیس سینمایی چهارباغ برگزار می‌شود که با استقبال کم‌نظیر مردم روبرو شده است.
سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از طریقسامانه ۱۳۷، سوالات و نظرات خود را درباره جشنواره مطرح کنند، گفت: همچنین شهروندان می توانند در تماس با سامانه ۱۳۷ (داخلی ۳) که به‌صورت اختصاصی برای جشنواره کودک طراحی شده است، نسبت به رزرو فیلم‌های مدنظر خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: این سامانه علاوه بر پاسخگویی به سوالات و مشاوره درباره برنامه‌های جشنواره، امکان رزرو و رزرواسیون حضور در پردیس چهارباغ را نیز فراهم می‌کند.