مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان: برگزاری رویدادهای تخصصی از ویژگی نمایشگاه هاست

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان گفت: یکی از ویژگیهای نمایشگاه برگزاری رویدادهای تخصصی و نشست های علمی است.
 احمد رضا طحانیان دربیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: بیش از ۱۲۳ شرکت در آن از ۱۰ استان کشور حضور دارند و برندهای مختلف از کشورهای اروپایی و آسیایی مشارکت داشتند.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگیهای نمایشگاه برگزاری رویدادهای تخصصی و نشست های علمی است، تصریح کرد: بیش از ۱۳ نشست و برنامه ریزی کردیم و حضور بازدید کنندگان خارجی از ویژگی های دیگر این نمایشگاه است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان گفت: فضای که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شد نزدیک به ۱۰ هزار متر است .
وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در اقتصاد و صنعت کشور بسیار اهمیت دارد، ساختمان است و اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه افتاد، شرکت ها و برندهای مختلف در کشور شکل گرفت.
طحانیان خاطرنشان کرد: برخی از کشورها به پنج قاره و برخی دیگر به کشورهای اروپایی صادرات دارندکه  نشان دهنده این موضوع است که ایران در این زمینه جایگاه پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان گفت: برای عملکرد نمایشگاه صرفا نظر سنجی داخلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد با موسسات مختلف مانند جهاد دانشگاهی نمایشگاه‌ها رصد و میزان رضایت و عملکرد بررسی  و نظر بازدید کنندگان نیز در این خصوص بسیار اهمیت دارد سال جاری نمایشگاه از نظر کمیت  و کیفیت رشد بالای ۱۰ درصد نسبت به سال های گذشته داشت