مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور و هفته دولت در سمیرم

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور و هفته دولت همراه با جلسه شورای اداری در امامزاده ابراهیم ع برگزار شد.
در این جلسه امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس آموزش و پرورش سخنرانی کردند.
در ادامه فرماندار سمیرم ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: نامگذاری مناسبت ها فرصتی برای تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.
وی افرود: مسئولین محترم و مدیران دستگاهها در جهت تحقق شعار وفاق ملی رییس جمهور محترم و هیات دولت تلاش نموده و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
هدایت عنوان کرد: اراده حاکمیت و دولت بر این است که کار مردم روی زمین نماند و با سرعت و همیت انجام پذیرد لذا ما مدیران مسئولیت و شأنی جز خدمت رسانی شبانه روزی به انها برای خودمان متصور نیستیم .
فرماندار سمیرم‌ بیان کرد: همراهی در برگزاری پنج دوره انتخابات اخیر مجلس، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری در شهرستان که با امنیت و سلامت کامل برگزار گردید جای تشکر ویژه از حضور باشکوه مردم و همکاری مسوولان شهرستان دارد.
وی خاطرنشان کرد: آخرای ماه صفر هستیم؛ مراسم خوب و بسیار باشکوه پیاده روی اربعین چه درشهرستان و چه در کربلا برگزار شد که از حضور گروها و موکب‌های داخل شهرستان و کشور عراق(گل شفا حنا و شهدا سمیرم) و مردم تشکر می کنیم.
اصغر هدایت با اشاره به بررسی مصوبات سفر اول و جدید استاندار اصفهان به سمیرم گفت: ۵۰ مصوبه در سفر اول بود که ۸۸ درصدآنها اجرا یا در حال اجرایت و مابقی آن را پیگیر هستیم که عملیاتی گردد و در سفر دوم که در مردادماه انجام پذیرفت مصوبات آن در حال ابلاغ است که به محض ارسال به دستگاه‌ها انتظار است مدیران محترم پیگیر جدی اجرای ان‌ها باشند.
وی خاطرنشان کرد: توزیع عمده اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری در حوزه‌های اولویت دار شهرستان از جمله، راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، آموزش پرورش و آب و فاضلاب بود که نیاز به پیگیری مدیران دستگاه‌ها از طریق ادارات کل ذیربط استانی دارد.
فرماندار سمیرم اذعان کرد: در تخصیص میزان اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان نگاه ویژه ای به شهرستان سمیرم شده است که باید با نظارت و پیگیری تلاش کنیم اعتبارات به موقع و در جای خود هزینه گردد.
وی با اشاره به مصرف بهینه برق در ادارات تاکید کرد: نسبت به اجرایی شدن ابلاغ مصرف ۲۰ درصد برق ادارات دولتی از طریق ایجاد نیروگاههای پنل خورشیدی رؤسای محترم ادارات از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز سال جاری و آتی پیگیری و اقدام لازم بعمل آورند.
اصغر هدایت با اشاره به افتتاح بیش از ده پروژه در هفته دولت از ادارات خواست تا با توجه به اهمیت رسانه ملی جهت اطلاع رسانی و آگاهی مردم از این ظرفیت شهرستان استفاده و با دفتر خبرنگار شهرستان همکاری داشته باشند.
در پایان اعضای شورای اداری با حضور در گلزار شهدا، قبور مطهر شهدا را عطرافشانی و گلباران کردند