دیدار مدیران شرکت نفت سپاهان با خانواده شهید والامقام ایرج محمدزاده

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت سپاهان؛به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳، مهندس محمد شیربره “مدیر هماهنگی تولید” پالایشگاه شرکت نفت سپاهان به همراه حجه الاسلام محمد یوسفی”امام جماعت پالایشگاه” به نمایندگی از مدیر عامل محترم شرکت نفت سپاهان، با خانواده شهید والامقام « ایرج محمد زاده» دیدار و گفتگو کردند.
مهندس شیربره در این دیدار، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: خانواده های معظم شهدا در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار هستند چرا که در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشورمان، از عزیزان خود گذشتند.
شیربره با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های شهداست، تصریح کرد: “هفته دفاع مقدس” فرصت گرانقدری است که با مرور حماسه ها و رشادت های شهیدان والامقام و نیز دیدار با خانواده های معظم شهدا روحیه حق طلبی و جهاد در جامعه و به ویژه در سنگر صنعت و تولید تقویت خواهد شد.
حجت الاسلام یوسفی “امام جماعت پالایشگاه” نیز در سخنانی کوتاه، ضمن تبیین مقام و منزلت شهید و پدران و مادران شهدا ، خاطرنشان کرد: اگر ایثارگری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نبود امروز ما در امنیت و آسایش زندگی نمی کردیم.
در ادامه این دیدار که با حضور آقای شاه نظریان معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد ؛ پدر و مادر شهید «ایرج محمد زاده» به بیان خاطراتی از آن شهید والامقام پرداختند.
شایان ذکر است در پایان این دیدار ؛بمنظور تجلیل از این خانواده شهید والامقام؛ لوح سپاس و هدایائی از طرف «شرکت نفت سپاهان» تقدیم گردید.
🔹نگاهی گذرا به زندگی شهید ؛ شهید ایرج محمد زاده، فروردین ۱۳۴۵ در شهر هفتگل اهواز دیده به جهان گشود و پس از طی نمودن تحصیلات متوسطه و گرفتن دیپلم در سال ۱۳۶۶ در لشکر روح الله که مربوط به کمیته انقلاب اسلامی بوده مشغول به خدمت شد. بعد از مدتی به جبهه شلمچه رفت و در روز پنجم فروردین سال ۱۳۶۶ در نبرد با دشمن بعثی به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.
یاد و خاطره این شهید عزیز و همه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گرامی باد