گردشگری صلح؛ پیام صلح ایرانیان را به جهانیان خواهیم رساند

موتورسواران اسپانیایی، پیام‌رسانان صلح ایرانیان به جهان، مورد استقبال شهروندان و مسئولان شهر خواهرخوانده بارسلون قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، پابیلو پابلو با اشاره به امنیت خاطری که در ایران وجود دارد اظهار کرد: اخباری که در کشورهای غربی منتشر شده بود با آنچه در ایران دیدیم مغایرت داشت و تمام گروه از امنیت و آرامش و زیبایی که در ایران وجود دارد شوکه شدند.
نماینده موتورسواران بارسلون شهر خواهرخوانده اصفهان با انتقاد از اخبار ضدونقیضی که در مورد امنیت در ایران منتشر می‌شود گفت: برخلاف آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود ما در آرامش کامل در ایران موتورسواری کردیم.
وی این گروه را حامل پیام صلح بیان کرد و گفت: بعد از اتمام سفرمان، پیام صلح ایرانیان را به تمام جهان می‌رسانیم.
پابلو با اشاره به اولین حضور خود در کشور ایران در ۱۴ سال پیش اظهار کرد: از سفر گذشته شور و حال خاصی در وجود من بود و دوست داشتم باز هم به ایران برگردم و حتی افرادی را با خود همراه کنم و انگیزه نشان‌دادن ایران به‌خصوص مردم اصفهان باعث شد تا باز هم به این کشور سفر کنم.
وی اصفهان را شهری بسیار زیبا با بناهای خیره‌کننده دانست و با اظهار خرسندی از مهربانی و استقبال مردم اصفهان بیان کرد:
این شهر برای ما شبیه شهر خودمان است و حس بازگشت به خانه را داریم
وی ابراز کرد: گروه ۲۰ نفره ما از بارسلون به مقصد نپال حرکت کردیم و به مدت ۵۰ روز این مسیر را طی خواهیم کرد، اما با زیبایی که از ایران دیدیم دوست داریم بیشتر در این کشور بمانیم.
24 سال است که میان اصفهان و بارسلون اسپانیا محبت و دوستی برقرار است
مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان نیز در این آیین به این سفیران صلح گفت: شما الان در یکی از باشکوه‌ترین و تاریخی‌ترین میدان‌های جهان قرار دارید، میدانی که خالق آنها هنرمندانی با طبع وسیع و بامحبت در شهر اصفهان هستند.
معرک نژاد با بیان اینکه بارسلونای اسپانیا پنجمین شهر خواهرخوانده اصفهان است اظهار کرد: ۲۴ سال است که بامحبت و دوستی بین دو ملت این تفاهم‌نامه ادامه دارد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم این دوستی و محبت هر روز با حضور شما ملت بارسلونا در ایران و با حضور مردم ایران در بارسلونا باشکوه‌تر شود.
در پایان هدایایی به این موتورسواران اهدا شد.
انتهای پیام/