مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان الکترونیکیشدن خدمات را از پروژههای اجراشده در این سازمان دانست و گفت: هماکنون همه خدمات باغ رضوان در قالب یک برنامه کاربردی بهصورت غیرحضوری ارائه میشود که در مدت یک هفته از آغاز اجرای این طرح ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان تراکنش مالی و کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتری تردد محقق شده است.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران ، علی حاجیان روز بیستوششم اسفندماه در آئین بهرهبرداری از خدمات الکترونیکی آرامستان باغ رضوان و ساختمان اداری شهید آیتالله رئیسی اظهار کرد: استحصال آبهای سطحی، بهرهمندی از انرژی خورشیدی و ساخت مخزن آب ازجمله وعدههای تحقق یافته از سوی سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان است.
وی افزود: یکی از خواستههای مردم که سال ۱۴۰۰ در نظرسنجی معاونت پژوهشی خواستار اجرای آن بودند، احداث جایگاه سوخت بود که هماکنون این جایگاه بهصورت ۲۴ ساعته خدمترسانی میکند و جایگاه معین در زمان بحران محسوب میشود.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان با بیان اینکه شاخص های شفافیت، صداقت و عدالت در سازمان آرامستانها عملیاتی شده است، افزود: از سالن معراج تا دفتر امور متوفیان ۸۰۰ متر فاصله بود که با احداث ساختمان شهید رئیسی با کمک بخش خصوصی، رفت و آمد مردم بین این دو بخش تسهیل شد. این ساختمان در مدت شش ماه ساخته شد و هماکنون همه خدمات در این نقطه ارایه میشود.
وی الکترونیکیشدن خدمات را از دیگر پروژههای اجراشده در این سازمان دانست و گفت: در گذشته مردم برای دریافت خدمات باید به هفت یا هشت کانتر مراجعه میکردند، اما هماکنون همه این خدمات همچون جستوجوی متوفی، خرید مزار، خدمات مجالس، مداح و تشریفات در قالب یک برنامه کاربردی بهصورت غیرحضوری ارائه میشود که در مدت یک هفته از آغاز اجرای این طرح ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان تراکنش مالی و کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتری تردد و سفر محقق شده است.
حاجیان یادآور شد: بخش خصوصی برای احداث ساختمان اداری شهید آیتالله رئیسی و هایپر (مجموعه فروشگاهی حیات) هشت میلیارد تومان سرمایهگذاری کرده است که ۵۰ درصد سرمایهگذاری آن (ساختمان اداری شهید آیتالله رئیسی) به آرامستان واگذار شده و ۵۰ درصد آن در اختیار پیمانکار است. همچنین پیشبینی شده است که بر روی سقف این هایپر، کافیشاپی برای بهرهمندی زائران احداث شود.
پاسخ دهید