اخبار ورزشی

اخبار ورزشی

اصفهان دارای باشگاه های فرهنگی ، ورزشی مهمی در سطح کشور از جمله باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و ذوب آهن می باشد. از طریق ما می توانید در جریان آخرین اخبار ورزشی اصفهان قرار بگیرید.

اخبار ورزشی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در کوه صفه با عنوان پروژه تفریحی و گردشگری «کوهِ نورِ صفه» خبر داد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مساحتی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع خبر داد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی رستوران در بام اصفهان با رویکرد احترام به طبیعت و بهره‌مندی از فضای بکر اصفهان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه بولینگ صفه ظرفیت میزبانی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی را دارد.

دومین دوره از مسابقات گل کوچک، جام شهدای رسانه ، در ماه مبارک رمضان، در مجل مجتمع مطبوعاتی اصفهان، در اصفهان برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: دو مجموعه غذایی آراکولانژ و هوگر در مجتمع گردشگری صفه راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی است.

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان گفت: برای دومین سال متوالی با استقبال رسانه ها دومین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه برگزار شد.

The Latest News

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، از قاره آفریقا به‌عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد و افزود: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو، به‌دنبال رایزنی و دریافت داده‌های مرتبط با خودروهای رایج در کشورهای آفریقایی برای تولید و صادرات محصولات مورد نیاز این بازارها هستیم.

به همت شرکت عمران بهارستان، روند پیشرفت ۲ باب مدرسه دخترانه در پایه های دوره اول و دوره دوم دبیرستان در این شهر جدید سرعت گرفت.

این مسیر دفع آب های سطحی در شهر جدید بهارستان، با عبور از خیابان های شيرازي و فجر، به كانال دفع آبهاي سطحي اصلي شهر واقع در جاده قلعه شور متصل می شود

وی با اشاره به میزبانی از 42 هیئت عالی رتبه خارجی در سال گذشته گفت: در این راستا تفاهم نامه‌هالی بسیاری هم امضا کردیم؛ شورای برنامه‌ریزی استان تلاش کرده تا ذیل سند آمایش استان برنامه‌های مختلفی را انجام دهد اما توسعه اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان دو راهبرد اساسی توسعه استان است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در کوه صفه با عنوان پروژه تفریحی و گردشگری «کوهِ نورِ صفه» خبر داد.