دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسماعیل قربانی در دیدار با نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: مردمی بودن و خدمت خالصانه به مردم عزیز، آثار و برکات فراوانی دارد که یکی از آنها جاودانگی و محبوبیت در قلوب افراد جامعه است که می توان نمود آن را در این دو شهید بزرگوار به وضوح مشاهده کرد.

وی حرکت مجاهدانه همه مسئولان را شرط تحقق دولت اسلامی دانست و افزود: تلاش و همت مسئولان در کشور زمینه ساز پیشرفت در همه عرصه ها و به تبع آن تشکیل شاکله های دولت اسلامی مردمی است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که تعدادی از مدیران و معاونین این مجموعه نیز حضور داشتند؛ ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهرستان سمیرم، بر اهتمام مخابرات منطقه اصفهان در راستای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز در هر نقطه از استان تاکید کرد.

 گفتنی است در این دیدار، حضار به بررسی آخرین وضعیت ارتباطی شهرستان در زمینه تلفن ثابت،همراه و دیتا و راهکارهای ارتقاء و توسعه ارتباطات در این منطقه پرداختند.