دیداراعضای اولین همایش ملی شیوه‌ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی با امام جمعه اصفهان

آیت الله طباطبایی‌نژاد در این دیدار اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه مورد توجه خاص قرار گیرد و برگزاری این همایش نقطه ی عطفی در جهت بررسی بیشتر ابعاد قرآن  کریم در جامعه شود.

امام جمعه اصفهان افزود: برپایی این همایش می تواند مسیر همواری برای بسط و توسعه شیوه های جدید ترویج قرآن کریم در بخش های مختلف ایجاد کند و نگرش ایمانی و تعمیق باورهای قرآنی در فرهنگ عمومی جامعه برای همه اقشار خصوصاً جوانان و نوجوانان داشته باشد.

همچنین  حجت الاسلام و المسلمین احمد زادهوش مدیرعامل دارالقرآن الکریم اصفهان و رئیس همایش ملی شیوه ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی، به نوسازی و روزآمدی در ترویج فرهنگ قرآن کریم اشاره کرد و گفت: دست یابی به الگوهای علمی و عملی ترویج قرآن کریم در جامعه، شناخت نیازها و کمبودهای فرهنگی و تحصیلی در اجرای شیوه های حضور و ترویج قرآن کریم تمرکز بر توسعه توان و مهارت افزایی کارشناسان، مربیان، مدیران، فعالان امور قرآنی، آحاد مردم و نسل جوان جامعه از اهداف برگزاری این همایش است.

گفتنی است این همایش توسط دارالقرآن الکریم اصفهان و دانشگاه قرآن و معارف اهل بیت (ع) ، اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

در پایان از پوستر این جشنواره رونمایی گردید.

بهمن توکلی فرد