بازدید مدیرعامل شرکت رویش صنعت آیریک از دفتر “ماهنامه اقتصادی فریاد کوهستان” و پایگاه خبری تحلیلی “طبیعت گردشگران”

کیانوش موحدزاده به همراه مدیر روابط عمومی شرکت رویش صنعت آیریک با هدف افزایش تعامل رسانه ای با اصحاب رسانه از دفتر “ماهنامه اقتصادی فریاد کوهستان”، نشریه گردشگران و طبیعت” و پایگاه خبری تحلیلی “طبیعت گردشگران” بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار فریاد کوهستان با بیان اینکه شرکت رویش صنعت آیریک با تکیه بر دانش تخصصی و مهارت‌های فنی در زمینه هیدرولیک، پنوماتیک و اتوماسیون صنعتی تأسیس شده است، اظهار داشت: این شرکت به طور تخصصی در حوزه طراحی و ساخت جک و پاور آسانسورهای هیدرولیک فعالیت می کند. از پروژه های مهم این شرکت می توان به همکاری با شرکت های بزرگی چون فولاد، اسنوا و قرارگاه خاتم الانبیا اشاره داشت.

مدیرعامل شرکت رویش صنعت آیریک با اشاره به اینکه شرکت رویش صنعت آیریک به عنوان تولیدکننده برتر و دارنده یکی از برندهای ملی مفتخر به اشتغالزایی برای 30 نفر به طور مستقیم و بیش از 500 نفر به طور غیر مستقیم است، خاظرنشان کرد: روزانه بیش از 3000 نفر از جک و پاورهای آسانسوری ما با برند ELF-POWER برای جابه جایی استفاده می کنند.

وی پیرامون برخی از فعالیت های شرکت رویش صنعت آیریک تصریح کرد: اجرای بوم اسپری واحد بازیابی اسید فولاد مبارکه، افتخار همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت تجهیزات خاص، طراحی تکمیلی و اجرای سیستم هیدرولیک بوت تراست شناورهای دریایی در خرمشهر و بندرعباس، ساخت و طراحی جک حمل برانکار بدون ریل برای بیمارستان حجتیه با حفظ شرایط استاندارد، ساخت چندین بالابر با شرایط خاص و سرعت بالا برای شرکت اسنوا و مودی فای (تغییر طرح) سیستم دریل واگن جهاد نصر اصفهان.