مدير طرح ساماندهي ناژوان خبر داد: ناژوان به استقبال شهروندان و گردشگران نوروزی می‌رود

مدير طرح ساماندهي ناژوان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری ناژوان با آمادگی کامل در ایام پایانی سال 1400 و نوروز 1401 به استقبال شهروندان و گردشگران می رود .
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی قائلی گفت: امسال در مجموعه تفریحی و گردشگری ناژوان، تمرکز اصلی برنامه ها را بر ارائه بهتر خدمات به شهروندان و گردشگران قراد داده‌ایم.
او با اشاره به بهينه سازي زيرساخت ها و امكانات موجود در مراكز گردشگري ناژوان افزود: به دنبال آن هستيم تا با رفع معايب و نقاط ضعف مجموعه بتوانيم در سطح بين المللي نيز به جذب گردشگر كمك كنيم.
قائلی ادامه داد: استقرار اتاق ویژه مادر و کودک، نصب تابلوهای اطلاع رسانی، استقرار تیم راهنمای گردشگر در مسیرهای ورودی و خروجی و اجرای طرح های زیباسازی در مراکز گردشگری، از جمله این اقدامات است.
مدير طرح ساماندهي ناژوان با اشاره به بازدید روزانه حدود 10 هزار نفر از مجموعه ناژوان در سالهای قبل از همه گیری ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: تیم راهنمای گردشگران در مسیر خیابان الفت و مراکز گردشگری با لباس و فرم مشخص برای پاسخگویی و راهنمایی مسافرین مستقر خواهند شد.
او تاکید کرد: استفاده از نهایت ظرفیت پارکینگ های موجود در مسیر گردشگری و در کنار مراکز تفریحی مجموعه ناژوان نیز در دستور کار ستاد اجرایی قرار دارد.
قائلی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و برگزاری جلسات مشترک با مراکز و ارگانهای فعال در حوزه گردشگری شهر اصفهان در انتظار رونق گردشگری در اصفهان هستیم و امیدواریم طی ایام پایانی سال به صورت مستمر هر هفته اخبار خوشایندی از برنامه ها، اقدامات و فعالیت های صورت پذیرفته به اطلاع شهروندان برسانیم.