مسابقه بین المللی نامه نگاری سال 2022 اتحادیه جهانی پست و دعوت از کودکان و نوجوانان استان اصفهان

باقری مدیر کل پست استان اصفهان با دعوت از کودکان و نوجوانان استان اصفهان جهت حضور در مسابقه بین المللی نامه نگاری2022 اتحادیه پستی جهانی بیان داشت نامه های خود را از طریق پست به روابط عمومی پست استان اصفهان ارسال نمائید .

حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان اظهار داشت: مسابقه بین المللی نامه نگاری سال 2022اتحادیه پستی جهانی با موضوع “مکاتبه با یک نفر از مسئولان در این خصوص که چرا و چگونه باید در مورد بحران آب و هوا اقدام کند “.ازابتدای اسفند ماه آغاز شده و آخرین مهلت برای ارسال آثار تا 8 فروردین 1401 می باشد .
وی گفت: کودکان و نوجوانان استان اصفهان می‌توانند نامه‌ای به مسئولان نوشته و در این نامه توضیح دهند که چرا و چگونه باید در مورد بحران آب و هوا اقدام کنند.
مدیر کل پست استان اصفهان افزود: نامه‌ها باید به صورت دست نویس، حداقل نامه باید دارای ۸۰۰ کلمه باشد. همچنین درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی، نام و نام خانوادگی و یک شماره تماس ضروری است.
باقری بیان داشت: کودکان و نوجوانان رده سنی ۹ تا ۱۵ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را حداکثر تا 8 فروردین 1401 به ادرس اصفهان ، اداره کل پست استان اصفهان دفتر روابط عمومی ارسال نمایند .
وی در پایان گفت: بر اساس نظر هیأت داوران در سطح کشور به 20اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و از میان آنها یک اثر به عنوان نماینده کشور ایران به اتحادیه پستی جهانی (upu)به منظور رقابت بین‌المللی ارسال خواهد شد.