شهردار اصفهان در صحن علنی شورای اسلامی شهر: اصفهان را می‌توانیم به عنوان مقصد گردشگری ملی و بین‌المللی مطرح کنیم

شهردار اصفهان با اشاره به رضایت مسافران نوروزی از خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اصفهان را می‌توانیم به عنوان یک مقصد گردشگری ملی و با رفع برخی موانع به عنوان مقصدی بین المللی مطرح کنیم.

علی قاسم زاده با حضور در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: امسال اراده الهی بر این تعلق گرفت که به صورت عملی جواب بسیاری از تحلیل‌های غلط نسبت به ملت ایران، در نوروز به دنیا داده شود.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند بگویند مردم ایران خسته، دلمرده و مایوس هستند، گفت: حجم سفری که در نوروز اتفاق افتاد به عنوان یک شاخص نشان داد که به رغم همه تحریم‌ها و فشارهای دشمن و دو سال تحمل اضطراب کرونا، مردم ایران شاداب و سرزنده هستند.

شهردار اصفهان گفت: در این مدت توفیق نصیب خدمتگزاران شهر اصفهان نیز شد. بالای ۹۰ درصد مسافران گفتند ما مسافرات به اصفهان را به دیگران توصیه می‌کنیم و این نشان می‌دهد که اصفهان را می‌توانیم به عنوان یک مقصد گردشگری ملی و با رفع برخی موانع به عنوان مقصدی بین المللی مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه در عرصه خدمات شهر شامل زیباسازی و فرهنگی جوی در شهر ایجاد شد که جزء اهداف بود، تصریح کرد: در کنار تقدیرها، عده‌ای نیز برنامه‌های شهرداری را نقد کردند و این خود یعنی دیده شدن و زندگی. انتقادها نشان می‌دهد که شهر زنده است و امیدواریم بتوانیم در آینده اتفاقات بهتری که در شأن نظام اسلامی و شهرمان است رقم بزنیم.

انتهای پیام/