عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: لزوم افزایش اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر/ جای نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودی‌های اصفهان خالی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جای نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودهای اصفهان خالی است و برپایی چنین نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های محلی می‌تواند فرصتی برای استفاده از ظرفیت اصناف و معرفی کالا و خدمات آن‌ها باشد.

احمد شریعتی در ارتباط با کیفیت ارائه خدمات نوروزی توسط شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت خوبی در ستاد خدمات سفر شهر شاهد بودیم، با این حال اگر این تشکیلات و کمیته‌ها در مقیاس کوچک‌تر در مناطق نیز فعال می‌شد تا با ستاد مرکزی هماهنگی داشته باشد بهتر بود.

وی افزود: در هر منطقه استعداد و ظرفیت‌های خدمت‌رسانی مختلفی وجود دارد و در بازدیدهایی که در ایام نوروز انجام دادیم مشخص شد که در برخی مناطق در بعضی حوزه‌ها کمتر کار شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر در شرق، جنوب و غرب اصفهان مجموعه‌ای مانند باغ فدک ایجاد شود در همه ورودی‌ها شاهد اسکان بی دغدغه مسافران خواهیم بود که می‌تواند به ارائه خدمات بهتر کمک کند.

وی با انتقاد از تعطیلی برخی خدمات سفر از روز یازدهم فروردین بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد مسافران در اصفهان زیاد بود ای کاش همه خدمات تا روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین ارائه می‌شد.

شریعتی با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگری در باغ فدک اظهار کرد: افزایش تعداد اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر و در طول سال می‌تواند ایده خوبی برای بازدید مسافران و گردشگران در آثار و اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان باشد.

وی افزود: جای نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودهای اصفهان خالی است و برپایی چنین نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های محلی می‌تواند فرصتی برای استفاده از ظرفیت اصناف و معرفی کالا  خدمات آن‌ها باشد.

انتهای پیام/