معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ آورده اولیه دهک های اول تا سوم در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰ میلیون تومان است/ متقاضیان نهضت ملی مسکن استان اصفهان پس از اخذ پیامک به دفاتر پیشخوان دولت یا محل اعلامی مراجعه کنند

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه آورده اولیه طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ۴۰ میلیون تومان و برای دهک های اول تا سوم ۲۰ میلیون تومان است گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان پس از اخذ پیامک، جهت تشکیل پرونده به دفاتر پیشخوان دولت یا محل اعلامی در پیامک مراجعه کنند.

امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: مطابق با اعلام وزارت راه و شهرسازی آورده اولیه برای طرح نهضت ملی مسکن مبلغ ۴۰ میلیون تومان است و آورده متقاضیان در پنج مرحله و به نسبت پیشرفت فیزیکی پروژه واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی در چهار مرحله به حساب سازنده واریز می‌شود، اذعان داشت: در زمان انعقاد قرارداد بین سازنده و متقاضی جدول مربوطه در خصوص زمان واریز سایر مبالغ متقاضیان به آگاهی و امضای طرفین می‌رسد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی گروه‌ها به پایان رسید، گفت: پالایش‌های سه گانه متقاضیان طرح جهش تولید و تأمین مسکن (نهضت ملی مسکن) که شامل استعلام فرم «ج»، سابقه مالکیت و استعلام تسهیلات بانک مسکن است در ستاد وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

وی بیان داشت: پالایش شرط چهارم برای متقاضیان این طرح در استان اصفهان (سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا) در استان انجام می‌پذیرد لذا کسانی که پیامک دریافت کردند مدارک خود را به صورت حضوری برای تشکیل پرونده فیزیکی به آدرس اعلام شده در پیامک تحویل دهند؛ چراکه مدارک متقاضی تا پیش از این فقط در سامانه بارگذاری و اعلام شده است.

زاغیان تصریح کرد: پس از کنترل سابقه پنج سال سکونت، فرد متقاضی به نظام بانکی جهت تشکیل پرونده معرفی و بعد از افتتاح حساب و واریز وجه به پروژه متصل می شود.

وی اذعان داشت: بیش از ۲۸۲ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ثبت نام کردند که افزون بر ۴۳ هزار نفر آنان مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۴ سال تمام هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین ثبت نامی‌های استان اصفهان در شهر جدید بهارستان با ثبت نام ۱۰۶ هزار و ۶۱۰ نفر بوده است گفت: برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن ۵.۸ درصد نسبت به کشور است که بر این اساس برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد در استان است و این تعداد برای چهار سال به ۲۰۳ هزار و ۹۶۸ واحد می‌رسد.
انتهای پیام/