استقلال 2 – ذوب‌آهن 1

استقلال با یک پیروزی دراماتیک و به لطف گل ثانیه های پایانی گوستاوو بلانکو موفق شد از سد ذوب آهن گذشته و دوباره به صدر جدول رده بندی بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، آخرین دیدار هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر با پیروزی فوق العاده شیرین استقلال به لطف گل ثانیه های پایانی گوستاوو بلانکو به پایان رسید و شاگردان نکونام موفق شدند بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی شیرین دو بر یک عوض کرده و مجددا صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرند.
بازی با یک شوک عجیب و غیرمنتظره به استقلال آغاز شد. روی اشتباه بزرگ روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند، این مجید علیاری بود که از زمین خودی و با دزدیدن توپ، در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت و با ضربه ای چیپ، گل نخست را به ثمر رساند.
در ادامه استقلالی ها بجز یک کرنر تمرین شده و شوت مهرداد محمدی که از بالای دروازه به بیرون رفت. آبی ها نتوانستند در سایر دقایق بازی موقعیت خطرناکی خلق کنند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان برسد.
اما در نیمه دوم، ورق بازی برگشت. پس از ارسال جلالی به روی دروازه، مرادمند روی توپ اثر گذاشت و آن را برای ماشاریپوف فرستاد که ضربه تماشایی این بازیکن به زیر طاق دروازه، گل تساوی آبی ها را به دنبال داشت.
در ادامه نیز دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که از جمله آن می توان به شوت دیدنی آذرباد اشاره کرد که از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در ثانیه های پایانی، ورق بازی برگشت.
ارسال میلاد فخرالدینی در دقیقه 90+3 با دفع ناقص مدافعان ذوب همراه بود. در ادامه سماجت جعفر سلمانی و پاس طلایی او به گوستاوو بلانکو با شلیک مهارنشدنی و تماشایی این مهاجم آرژانتینی همراه شد که توپ دور از دسترس فروزان به طاق دروازه چسبید تا بازی دو بر یک شود.
در نهایت استقلال موفق شد با این پیروزی شیرین، دوباره صدر جدول را از پرسپولیس بگیرد تا ماراتن جذاب سرخابی ها در هفته های باقیمانده ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/