امضاء تفاهم نامه سه جانبه میان نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اتاق بازرگانی ایران و تاجیکستان و اتاق بازرگانی استان سغد کشور تاجیکستان

این تفاهم‌نامه به منظور دستیابی به بازارهای کشورهای دو طرف، تبادل هیات‌های تجاری، برگزاری رویدادهای تجاری، نمایشگاهی، ایجاد شبکه تجاری و جذب سرمایه‌گذاران به امضای طرفین رسید.
پیش از امضاء تفاهم‌نامه احمدرضا طحانیان، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان درباره توسعه تجارت گفت: مفتخریم که میزبان شما در این رویداد بین‌المللی و تخصصی هستیم و امیدواریم برگزاری این جلسه و امضاء تفاهم‌نامه موجب توسعه روابط تجاری کشور تاجیکستان و ایران شود و هر کدام از طرفین بتوانند از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده‌ کنند.

بازدید هیات تجاری کشور تاجیکستان از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
این بازدید که با همراهی نایب رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان و رئیس اتاق بازرگانی واحد سغد تاجیکستان انجام شد، هیات تجاری ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه با تولید کنندگان ایرانی و صاحبان کسب و کار تجهیزات سرمایشی و گرمایشی گفتگو کردند و با توانایی‌های شرکت‌ها آشنا شدند.
در ادامه این بازدید هیات تجاری به منظور عقد قراردادهای تجاری با فعالان اقتصادی صنعت سرمایشی و گرمایشی در جلسات جداگانه‌ای گفتگو و تفاهم‌های نهایی را به منظور خرید محصولات ایرانی امضاء کردند.