با هدف جذب نیروی انسانی، نمایشگاه اشتغال همزمان با تحصیل در دانشگاه آزاد اصفهان برپا شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه اشتغال همزمان با تحصیل در دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان) همزمان با هفته پژوهش و با هدف جذب نیروی انسانی از میان دانشجویان توسط صنایع و بنگاه‌های اقتصادی خبر داد.

پیام نجفی گفت: همزمان با هفته پژوهش، صنایع، بنگاه‌های اقتصادی و موسسات خدماتی و تولیدی برای جذب نیرو و تکمیل کادر انسانی خود از میان دانشجویان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) مستقر شده و با دانشجویان برای استخدام، مصاحبه حضوری انجام دادند.

وی اظهار کرد: این رویداد بزرگ که از آبان ماه 1398 آغاز شده است، اکنون پس از گذراندن فراز و نشیب‌های فراوان، وارد فاز دیدار چهره به چهره علاقمندان به اشتغال همزمان به تحصیل یعنی دانشجویان و متقاضیان نیروی کار دارای دانش فنی شده و فرآیند جذب دانشجو توسط کارفرما تسریع و تسهیل شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بیان کرد: این طرح که با رسالت اشتغال‌زایی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و حل مشکل متخصص مجرب و ماهر برای صنایع و بنگاه‌های اقتصادی آغاز به کار کرده، موفق شده تا کنون با جذب هزار و پانصد دانشجو در واحد اصفهان(خوراسگان) و 3 هزار دانشجو در سطح واحدهای دانشگاه آزاد استان اصفهان در این طرح، گامی بزرگ در راستای این طرح ملی در کشور بردارد.

نجفی افزود: پیش‌بینی می‌شود طی سه روز برگزاری این نمایشگاه و حضور برندهای بزرگ کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اصفهان، بالغ بر پانصد دانشجو مراحل انجام مصاحبه و جذب را انجام داده و در مراکز صنعتی و تولیدی مشغول به کار همزمان با تحصیل شوند.