مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد: تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در دی ماه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: طرح‌های تخفیفی ویژه ابرسازه‌های اصفهان، تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها از یکم تا پایان دی ماه 1401 اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اعلام این خبر افزود: به منظور بهره‌مندی همشهریان و گردشگران از ظرفیت‌های تفریحی ابرسازه‌های اصفهان، طرح تخفیف زمستانی این ابرسازه‌ها ویژه عموم مردم همزمان با شب یلدا آغاز می‌شود.
او با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه دی ماه تداوم دارد، اعلام کرد: شهروندان اصفهانی و گردشگران می‌توانند سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌های دی ماه 1401 با مراجعه به تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه‌ در دی ماه 1401 با مراجعه به تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان با خرید دو بلیت از یک عدد بلیت رایگان بهره‌مند شوند.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تله‌کابین صفه از شنبه الی چهارشنبه از ساعت 15 الی 22 و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 22 میزبان گردشگران است.
به گفته ساکت، شهروندان می‌توانند از سه‌شنبه تا جمعه از ساعت 10 الی 21 با مراجعه به شهر رویاها از ظرفیت‌های تفریحی و سرگرمی این مجموعه استفاده کنند. مجموعه تله‌سی‌یژ ناژوان نیز از یکشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا غروب آفتاب میزبان گردشگران است.