رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمیرم: بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای اقامتی و پذیرایی توسط کارشناسان در جهت ارائه خدمات دهی بهتر به گردشگران

مدیران تاسیسات گردشگری ضمن فراگیری و آموزش، ملزم به رعایت ضوابط بهداشتی و نکات ایمنی در هنگام ارائه خدمات دهی به گردشگران می باشند.
با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با مدیریت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و شهرداری سمیرم، مرحله اول بازدید های دوره ای در فصل زمستان از واحد‌های اقامتی و پذیرایی در حال انجام و نکات مورد نیاز توسط کارشناسان به مدیران انتقال داده می شود .
با توجه به هماهنگی انجام گرفته قبلی از دو روز گذشته بازدید های دوره ای واحد های اقامتی و پذیرایی در دستور تیم مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قرار گرفته و این بازدیدها تا روز پنج شنبه ادامه داشت و کارشناسان دستگاه های خدماتی و نظارتی ضمن بازدید موارد مورد نیاز و کاستی های موجود در واحد‌های بازدید کننده را برای برطرف نمودن به آنها انتقال خواهند نمود .
سعید سلیمانیان رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمیرم در خصوص این مرحله از بازدیدها گفت در نظر داریم از تمام واحد‌های اقامتی از جمله واحد های خانه مسافر و بوم گردی بازدید و معایب و کاستی های موجود به مدیران گوشزد تا نسبت به رفع آن اقدام نمایند و مدیران از هم اکنون بایستی آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را فراهم نمایند .
وی در طول بازدیدها در گفت‌وگو با مدیران واحدها فراگیری و آموزش و همچنین رعایت موارد بهداشتی و ایمنی را از الزامات دانست و به مدیران تاکید نمود در هنگام خدمات دهی حتما موارد را رعایت نمایند زیرا رعایت این موارد می تواند تا حد زیادی رضایت گردشگران را به همراه داشته باشد.
در طی این بازدیدها که در چند اقامتگاه آموزش ایمنی و استفاده از کپسول آتش نشانی انجام شد مقرر گردید در طول فصل زمستان با هماهنگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی کلاس‌های آموزشی مرتبط با واحد‌های اقامتی برگزار گردد.
در این بازدیدها کارشناس گردشگری سرکار خانم طایی و آقای صابری از همکاران پایگاه حفاظتی شهرستان نیز حضور و موارد مربوط به تمدید مجوز و نحوه پذیرش گردشگر و همچنین موارد حفاظتی به مدیران انتقال داده شد .