رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد: استمرار جریان خدمت به بیش از ۵۰۰ هزار نفر گردشگر در ۶۹۰ شیفت کاری نوروز ۱۴۰۲

مهندس صادقی رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد، گفت: مسأله خدمت به مردم، هموطنان و گردشگران بهار در ایام نوروز از مهمترین برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری است و در همین راستا تدابیر متعددی در نظر گرفته شد.

وی در ادامه افزود: علیرغم تعطیلات نوروزی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان فعالیت‌های شهرداری نجف آباد با قوت و با تمرکز بر مسأله خدمت رسانی به همشهریان و گردشگران در بهارجان‌ها در اقصی نقاط شهر، استمرار داشته است و مردم به خوبی شاهد فعالیت شبانه روزی مدیریت شهری بوده‌اند.
مهندس صادقی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نیازهای شهر به خدمات و اقدامات شهرداری، ۲۳۰ نفر از کارکنان خدوم شهرداری نجف آباد در ۶۹۰ شيفت كاری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و ارائه خدمات هرچه بهتر به همشریان و علاقمندان به باغ شهر صفوی، در ایام نوروز مشغول به کار بودند.
وی خاطرنشان کرد: ۲۳۰نفر از کارکنان شهرداری نجف آباد به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت فعال هستند كه مجموعا ۶۹۰ شيفت كاري برای كاركنان تعريف شده است و در ۲۲ ستاد اجرایی در کمیته‌های مختلف برای همه مخاطبان ،همشهريان و ميهمانان نوروزی برنامه‌ریزی می‌کنند.
رئيس ستاد نوروزي شهرداري نجف آباد گفت:
ستاد نوروزي شهرداري نجف آباد فعالیت خود را از ۲۳ اسفندماه سال ۱۴۰۱ آغاز کرد و تا ۱۷ فروردین ‌ماه سال‌جاری فعالیت خود را ادامه می‌دهد، که تا تاریخ ۱۳ فروردین ماه به حدود ۵۱۴ هزار و ۸۴۶ نفر خدمات رسانی شد . همچنین آماده سازی و زیباسازی شهر نجف آباد، فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های برنامه‌های نوروزی و اجرا و مدیریت ویژه برنامه‌های “آمد بهار جان‌ها” بخشی از فعالیت های شهرداری نجف آباد در این ایام بوده است.