سپاهان در شبی که می‌توانست با اختلاف گل زیاد برنده باشد صدر جدول را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در شرایطی پیروزی برابر ملوان را با تساوی عوض کرده و از کورس قهرمانی عقب افتاد که این تیم در طول بازی چندین موقعیت گل جدی و حداقل سه موقعیت گلزنی صد درصد را از دست داد.
طلایی پوشان که از همان دقایق اولیه بازی برای باز کردن دروازه حریف به سمت زمین این تیم یورش می‌بردند، در هشتمین دقیقه بازی روی شوت سنگین مغانلو می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند اما واکنش عالی ایمان صادقی مانع از گلزنی این تیم شد.
یک دقیقه بعد، ایگور کاتاتائو روی ارسال رامین رضاییان به دهانه دروازه با یک ضربه سر دروازه ملوان را تهدید کرد که توپ این بازیکن به دیواره کناری دروازه برخورد کرد.
در ادامه یک بار دیگر روی ارسال‌هایی که سپاهان برای آن برنامه ویژه ای داشت، این بار دانشگر به هوا بلند شد و ضربه سر خود را از تیر دوم زد که این توپ هم راه به دروازه پیدا نکرد.
اما بهترین فرصت سپاهان در این نیمه روی کرنر رضاییان از سمت چپ زمین بود که ضربه سر شهریار با اختلافی میلیمتری از کنار تیر عمودی سمت مخالف به بیرون رفت تا فریاد حسرت تماشاگران، ورزشگاه را در بر بگیرد.

این هم پایان کار نبود و محمد دانشگر هم در آخرین دقیقه وقت‌های اضافی نیمه اول در میان ناباوری همگان از داخل محوطه شش قدم ضربه سر خود را روی ارسال فرشاد احمدزاده از کرنر، به بالای دروازه زد.
در نیمه دوم این مسابقه هم شهریار مغانلو دو بار فرصت باز کردن دروازه صادقی را داشت که اولین آنها در دقیقه 54 بود که قیچی برگردان او به طرزی عجیب از داخل شش قدم به بیرون رفت و فرصت بعدی پیش از مساوی شدن بازی در دقیقه 85 بود که روی پاس عالی احمدزاده، یک فرشاد را دو نکرد و با ضربه ای خودخواهانه از کنار دروازه توپ را به بیرون زد.
فرصت سوزی هایی که درنهایت از دست رفتن صدرنشینی را برای این تیم به دنبال داشت تا از این مسابقه برای طلایی پوشان فقط آه بماند و حسرت.