دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام در اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد

جلسه توجیهی آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام اداره کل و شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان در محل سالن شهید خرازی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان؛ جلسه توجیهی آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام اداره کل و شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان که در آزمون مهرماه ١۴٠١ شرکت کرده بودند با حضور مدیرکل و معاون تعهدات بیمه ای استان در محل سالن شهید خرازی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.
مرتضی حاجی کاظمی مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به اعضای جدید خانواده تأمین اجتماعی شکر نعمت فرصت خدمتگزاری را کمک به افزایش بهره‌وری دانست و خواستار پایبندی به قوانین و مقررات سازمان،صداقت، همدلی، خوش اخلاقی همراه با احترام به نیروهای با تجربه شد.
گفتنی است کارکنان جدیدالاستخدام در این دوره توجیهی با همکاری اساتید مجرب با عناوینی همچون ساختار سازمان تأمین اجتماعی و چشم انداز و ماموریت ها، تبیین قوانین تامین اجتماعی و کار، قوانین اداری مالی، آموزش سامانه‌های کاری، فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان مبتنی بر ارزش های اسلامی، کار تیمی و حل مسئله، اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلام و نظام اداری آشنا شدند.