شهردار نجف آباد قربانی بازی های سیاسی

همبن دوسال پیش بود که شورای شهر نجف آباد با 7 رأی موافق از مجموع 9 رأی حاضر ، عبدالرسول امامی را با پشتوانه ای ارزشمند از تجربه وسال ها فعالیت مطلوب در مناطق و سازمانه های متنوع شهرداری اصفهان به عنوان شهردار نجف آباد برگزیدو نشان داد که از همان ابتدای کار برگزیده عمل خواهد کرد.
عبدالرسول امامی با مدارج عالی تحصیلی و تجاربی که در اصفهان به دست آورده بود توانست تنها در مدت دوسال بسیاری از مشکلات لاینحل شهر را به انضمام کارهایی نو به انجام برساند.
دیدارهای مردمی او نیز پیوندی مستحکم به وجود آورد تا باردیگر مردم بتوانند در شهری زندگی کنند که متولیان آن را دوست داشته باشند و دراین میان پرسنل زیر مجموعه نیز در مناطق شهر توانستند با تأسی از شهردارفضای خوبی را برای تعامل با ارباب رجوع فراهم سازند. . خوشبختانه در این راه شورای شهر نیز با حمایت های همه جانبه خود توانست محیطی را فراهم سازد تا شهردار بتواند بدون دغدغه از سنگ اندازی های رایج هرچه بهتر به خدمات و ارتباطات متقابل مردم و شهرداری استحکامی بیشتر ببخشد.
147 پروژه که بعضی از آنها در حد پروژه های بزرگ کلان شهرهای کشور میباشد در مدت تصدی ایشان بر شهرداری نجف آباد به سرانجام رسید.
از همه مهم تر کسانی که با بافت بومی ، سنتی و متجدد شهرنجف آباد حتی برای اندکی آشنایی داشته باشند به خوبی میدانند که کار و فعالیت در این شهر بسیار باید با ظرافت خاص خودش همراه باشد.
شهری که پیوسته در خط انقلاب بوده… ..یکی از شهرهایی است که از قبل از انقلاب پایگاهی بوده برای دگر اندیشی و امروز ثمره آن دگر اندیشی را در فعالیت شورای شهر و منتخب آنها یعنی شهردار می توان به وضوح دید.
اخیراً زمزمه هایی در رسانه ها پیچیده که شورای شهر نجف آباد در اقدامی شگفت انگیز تصمیم به خود زنی گرفته است. خود زنی از آن جهت که تغیر شهردار و پس گرفتن و دادن رأی به فردی دیگر از حقوق مسلم و از آسانترین کارهایی است که در یک شورا انجام میشود. اما در این میان اگر دوستان ما در شورای شهر به یک نکته مهم عنایت می فرمودند شاید در تصمیم خود عجله نمی کردند.
اول اینکه اگر فردمورد انتخابی شورا به جای شهردار فعلی نتواند آنگونه که قبلی انجام وظیفه نموده است . وظایف خود را به انجام برساندشورا زیر سئوال خواهد رفت و اگر بتواند بسیار قوی تر از شهردار فعلی (که بسیاربر حسب تجربه تعویض مدیران در شهرداری بعید است) عمل کند. آنوقت بازهم شورا زیر سئوال خواهد رفت که شما انتخاب کنندگان منتخب ما چگونه ضعیف عمل کردید؟
در حالیکه اگر شهرداری را که انتخاب کرده اید و می دانید که در بسیاری از فعالیت ها در خدمت مردم و هماهنگ با شورا عمل کرده است….شاید بن بریدن بهترین تشبیهی باشد که برای این اقدام می توان به کار برد.
در شهری که دانشمندان نام آور و بزرگی از آن به دنیا معرفی شده اند . انتخاب اصلح بهترین سلاحی است که به دست منتخبین آن شهر است . می توانند رو به پیشرفت شلیک کنند یا رو به خود…. انتخاب با شورا ست که دست به سیاستی هوشمندانه ببرد یا درگیر بازی های سیاسی شود