در راستای حمایت از کودکان غزه؛ “جشنواره دلواژه‌های سرخ” در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد

با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همدردی با کودکان غزه و به همت معاونت امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، جشنواره (دلواژه‌های سرخ) در دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، در خصوص تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در راستای اجرای ساحت‌های شش‌گانه، پویش دلواژه‌های سرخ برنامه‌ریزی و در دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان) اجراشد.

در این پویش که سه ساحت سیاسی_ اجتماعی، علم و فناوری و هنر و زیبایی شناختی را پوشش می‌دهد، دانش آموزان به تدوین کتاب و دل‌نوشته‌های خود با موضوع غزه و با هدف حمایت از کودکان مظلوم فلسطین پرداخته و آن را ارائه دادند.

دانش آموزان مدارس سما استان اصفهان که جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر را تشکیل می‌دهند، با ارائه آثار مکتوب خود در این جشنواره شرکت کرده و در نهایت از مجموع آثار جمع‌آوری شده، یکصد اثر برگزیده و به بخش داوری رسید. از این تعداد که غالبا در قالب دلنوشته یا کتاب بود، تعداد 30 اثر برتر انتخاب و از آنها تجلیل شد.

مقرر گردید در راستای تقدیر از زحمات این نویسندگان نوپا و به منظور اشاعه فرهنگ دفاع از مظلوم و همنوع‌دوستی، نمایشگاهی از این آثار برپا و در معرض عموم قرار گیرد.

در پایان این جشنواره از دانش آموزان برگزیده و واحدهای فعال و نمونه در فعالیت‌های فرهنگی و هنری با اهداء لوح تجلیل شد.