رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خبر داد: رونمایی از محصولات اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان

‌به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: با همکاری انتشارات سازمان فرهنگی و پایگاه‌های صوتی ایران صدا، محصولات این اداره رونمایی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
سیدمهدی سجادزاده اظهار کرد: تولید محصولات یکی از اقدامات اداره توسعه فرهنگ شهروندی است و این محصولات به‌صورت مکتوب، کاربردی و بازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
او با بیان اینکه در سال جاری چند کتاب و محصول جدید وجود داشت که در زمان‌های متفاوت ارائه شد، افزود: با همکاری انتشارات سازمان فرهنگی و پایگاه‌های صوتی ایران صدا، از محصولات این اداره رونمایی شد.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تأکید کرد: ۲۰ پادکست منتخب داستان‌های شهر من توسط پایگاه ایران صدا انتخاب شده است و از طریق وبگاه ایران صدا در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
سجادزاده گفت: کتاب هویت بصری مجموعه اداره توسعه فرهنگ شهروندی به‌واسطه تولید محصولاتی که از ۲۰ سال گذشته داشته، یکی از معتبرترین بخش‌های شهرداری در حوزه تولید محتوا است.
او ادامه داد: همچنین از بسته گرافیکی اداره توسعه فرهنگ شهروندی در قالب یک کتاب رونمایی شد.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کتاب فهرست انتشارات یکی دیگر از محصولات این اداره است، خاطرنشان کرد: این اداره فعالیت زیادی در حوزه انتشارات داشته و حدود ۳۵۰ جلد کتاب در ۲۰ سال گذشته چاپ کرده است، همچنین نخستین‌بار است که این آثار به‌صورت مکتوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
سجادزاده گفت: این آثار به‌صورت دیجیتال در فضای مجازی و به‌صورت مکتوب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا شهروندان آشنایی بیشتری با کتاب‌های شهروندی داشته باشند.
او با بیان اینکه آخرین محصول این جشنواره «بازی پاکیست» است، افزود: این محصول مختص گروه سنی 7 تا ۱۳ سال بوده که با همکاری سازمان پسماند و بخش خصوصی ایجاد شده است که در این بازی، نوجوانان به‌صورت تخصصی‌تر با انواع پسماند آشنا می‌شوند.