معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان اعلام کرد: افتتاح بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی استان اصفهان همزمان با نوروز ۱۴۰۳

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، از افتتاح بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی استان اصفهان ویژه گردشگران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری طبیغت گردشگران و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نورالله عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اداره‌کل ترویج صنایع‌دستی در بطن حیات اجتماعی مردم و گردشگران است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان ادامه داد: امروز و همزمان با اولین روز از سال جدید، بزرگ‌ترین بازارچه موقت صنایع‌دستی استان اصفهان ویژه گردشگران نوروزی در محل باغ کاج در مجموعه جهانی کاخ‌موزه چهلستون افتتاح شد.

او افزود: در این نمایشگاه ۳۸ غرفه عرضه صنایع‌دستی با حضور هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در رشته‌های قلم‌زنی، پارچه قلمکار، میناکاری، فیروزه کوبی، خاتم، چرم، صنایع چوبی، نمد، ماشته بافی، رودوزی‌های الحاقی، سفال و سرامیک، چاقوسازی و ملیله سازی حضور دارند.

عبدالهی تصریح کرد: این نمایشگاه از اول تا دوازدهم فرودین از ساعت ۹ تا ۲۱، پذیرای گردشگرانی است که در سال جهش تولید با مشارکت مردم، از تولید ایرانی حمایت می‌کنند.