مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مطرح کرد: خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی در اصفهان/ پیک سوم سفرها در عید فطر

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: منازل استیجاری به‌صورت خاص و ویژه نوروز ۱۴۰۳ به مراکز اسکان مسافران در این کلان‌شهر اضافه شد و به دیگر مراکز اسکان از جمله باغ فدک کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک پیشاپیش به‌مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت خود را از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته آغاز کرد و این فعالیت را به صورت مستمر تا بیست‌وچهارم فروردین سال جاری ادامه خواهد داد.
وی افزود: با توجه به شرایط کشور تعداد مسافران کمتر شد و شهر اصفهان شب گذشته میزبان ۸۷۰۲ نفر مسافر در اولویت‌های مختلف بود.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: منازل استیجاری به‌صورت خاص و ویژه به مراکز اسکان مسافران در این کلان‌شهر اضافه شد و به دیگر مراکز اسکان از جمله باغ فدک کمک کرد.
معرک‌نژاد گفت: پیش‌بینی می‌شود پیک سوم سفرها را در آستانه عید سعید فطر شاهد باشیم، بنابراین با توجه به اینکه مدارس آموزش و پرورش از چرخه اسکان خارج شده است، تمهیدات ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت ورزشگاه‌های سرپوشیده در راستای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
وی ضمن قدردانی از همکاری مطلوب اتحادیه املاک استان در ایام سفرها خاطرنشان کرد: این اتحادیه پس از خارج شدن مدارس آموزش و پرورش از چرخه اسکان با منازل استیجاری خود کمک زیادی در راستای اسکان مسافران به ستاد خدمات سفر شهر کرد.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تمام خدمات مورد نیاز مسافران برای هدایت و راهنمایی و گردشگری در اپلیکیشن «اصفهان من» جانمایی شده است، گفت: مسافران با مراجعه به اپلیکیشن بازار یا از طریق تبلیغات شهری، می‌توانند این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند.