پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری ACD برگزار شد؛ میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان از رویدادهای بین‌المللی برای کمک به اقتصاد استان

پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری ACD با حضور «محمدجعفر فوده» نایب‌رئیس اتاق بازرگانی و «علی صفر نورالله» عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق، برخی مدیران اتاق و اعضای شورای سیاست‌گذاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، محمدجعفر فوده، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اظهار کرد: در راستای گسترش تعاملات بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان، در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی استانبول راه‌های توسعه همکاری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: جلسات بسیار خوبی در ترکیه برگزار شد که نتایج همه آنها افزایش سطح همکاری‌ها میان اتاق بازرگانی اصفهان و طرف‌های ترک بود. استقبال بسیار خوبی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصفهان شد و بر اساس صحبت‌های انجام شده، نمایندگانی از ترکیه نیز در اجلاس ACD حضور فعال خواهند داشت. ضروری است این اجلاس با بالاترین کیفیت و در بهترین شرایط برگزار شود تا شاهد افزایش مناسبات اقتصادی با سایر کشورهای آسیایی باشیم.
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: میزبانی از این رویدادهای بین‌المللی در راستای بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه تعاملات اقتصادی اعضای اتاق با فعالان اقتصادی سایر کشورها انجام می‌شود و امیدواریم دستاوردهای این اجلاس برای فعالان اقتصادی اصفهان قابل لمس باشد.
در ادامه، علی صفرنورالله، عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: برگزاری اجلاس ACD می‌تواند دستاوردهای خوبی برای اقتصاد استان و کشور به همراه داشته باشد به شرط آنکه از این فرصت استفاده مناسبی شود.
وی ادامه داد: این اجلاس می‌تواند زمینه‌ساز برقراری ارتباطات سازنده با اتاق‌های بازرگانی آسیا باشد و از طرف دیگر بتواند جایگاه اتاق اصفهان را در معادلات اقتصادی این منطقه پررنگ‌تر کند، پس باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برگزاری این اجلاس برای اعضای اتاق مفید بوده و به توسعه کسب‌وکار و ارتباطات بین‌المللی آنها بینجامد.
در ادامه این نشست، در خصوص چارت اجرایی، تقسیم وظایف، برنامه‌های جانبی، مهمانان، سخنرانان و… مواردی مطرح و حضار نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.