معاون عمرانی استاندار اصفهان: لزوم به ثمر رسیدن پروژه‌های کلان گردشگری استان اصفهان پس از سال‌ها بلاتکلیفی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به فعالیت در دولت سیزدهم تلاش کردیم پروژه‌های کلان گردشگری استان که اکثر آن‌ها سال‌ها معطل و زمین مانده بود را به ثمر برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، نشست فعالان اقتصادی استان با محوریت تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور استاندار اصفهان، معاونان استانداری، مدیران کل مرتبط و جمعی از فعالان اقتصادی استان، برگزار شد.
مهران زینلیان در این نشست ضمن اشاره به تعامل مطلوب حوزه عمرانی استانداری با فعالان اقتصادی استان گفت: یکی از مواردی که فعالان اقتصادی در آن زمینه فعالیت می‌کنند حوزه گردشگری است که یکی از رویکردهای استان برای توسعه نیز همین موضوع است.
وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به فعالیت در دولت سیزدهم تلاش کردیم پروژه‌های کلان گردشگری استان که اکثر آنها سال‌ها معطل و زمین مانده بود را به ثمر برسانیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بعضی پروژه‌های به ثمر رسیده گردشگری استان را برشمرد و عنوان کرد: پروژه گلستان کوه خوانسار، واحه شهرستان ورزنه، کِشه شهرستان نطنز، قره قاچ سمیرم و قمیشلو شهرستان تیران از جمله پروژه‌های کلان گردشگری استان هستند که بعضی به بهره‌برداری رسیده‌اند و برخی دیگر به سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های خود تحویل شدند.
زینلیان خاطرنشان کرد: در این حوزه ظرفیت‌های بسیاری در استان اصفهان وجود دارد و می‌توان کارهای ویژه‌ای را در این حوزه انجام داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از پیشنهادهای فعالان حوزه گردشگری استان استقبال می‌کنیم و درصدد تعامل بیشتر با فعالان اقتصادی و گردشگری استان هستیم.