نمایشگاه بین المللی اصفهان در انتظار نمایش خودروهای کلاسیک پس از ۵ سال سکوت

علاقه به خودروهای کلاسیک هر روز بیش تر و عمیق تر می شود؛ تا جایی که اکنون میانگین سن علاقه مندان به این خودروها تا زیر ۳۰ سال نیز رسیده و این علاقه در همه جای دنیا به چشم می خورد.
کافیست نگاهی به آمارهای فعالان بازار خودروهای کلاسیک بیاندازید، گفته می شود ریشه این همه علاقه به کودکی افراد بر می گردد. اگر شما هم به خودرو های قدیمی علاقه مند هستید از ۲۹ فروردین ماه سری به محل برگزاری نمایشگاه استان بزنید تا از نزدیک شاهد شکوه و زیبایی این ماشین‌ها باشید.
بدیهی است برای کنار هم آوردن چنین مجموعه ارزشمندی نه تنها هزینه هنگفتی صرف شده بلکه وقت و تلاش زیادی به کار رفته است. همانگونه که انتظار می رود، فشارها و مشقت هایی که صاحب این مجموعه ها برای بازسازی و احیای خودروهای کلاسیک متحمل شده اند، کم نبوده است.
برای تهیه قطعات برخی از خودروها ۴ تا ۵ سال وقت صرف شده است. نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود و مسابقه ای از 29 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه 1403 در سایت نمایشگاه اصفهان در ساعات بازدید 15 تا 21 میزبان عموم علاقه مندان، مجموعه داران، ترمیم کنندگان خودروهای کلاسیک و اعضای هیات و کانون اتومبیلرانی خواهد بود.