تیم فوتبال گل کوچک هفته نامه دالانکوه فریدن قهرمان جام شهدای رسانه استان شد

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه استان اصفهان شامگاه_شنبه_یکم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان به میزبانی این مجتمع برگزار گردید.
تیم هفته نامه دالانکوه فریدن که با همراهی بسیج رسانه شهرستان در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود، با شایستگی تمام به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.
مدیر مسئول هفته نامه دالانکوه با اعلام این خبر گفت: این بازی ها دومین دوره از مسابقات فوتبال گل کوچک   رسانه های استان اصفهان بود که با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و در چهار گروه چهار تیمی برگزار شد که در پایان تیم فوتبال دالانکوه فریدن با همراهی بسیج رسانه توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.
منصور دهخدایی اظهار کرد: تیم دالانکوه جزء تیم های بود که بازیکنان رسانه ای از جمله خبرنگاران دالانکوه، بسیج رسانه و ایمنا در آن بازی می کردند و شاید یکی از رسانه ای ترین تیم های این دوره از بازی ها بودیم.
وی تاکید کرد: سطح خوب مسابقات که متشکل از جوانان و پیشکسوتان رسانه ای بود باعث ایجاد فضای صمیمی و دوستانه شده بود که از برگزارکنندگان آن مجتمع فرهنگی مطبوعاتی شهرداری اصفهان قدردانی می کنیم زیرا خانواده رسانه استان نیاز دارد برای بهانه های مختلف کنار هم جمع شوند.
مدیر مسئول هفته نامه دالانکوه ادامه داد: من از بازیکنان تیم که سطح خوبی از فوتبال گل کوچک را به نمایش گذاشتند نیز تشکر می کنم.
دهخدایی افزود: گل کوچک یکی از ورزش های سنتی و قدیمی فریدن نیز به شمار می رود که مسابقات آن در شهرها و روستاهای این شهرستان به طروق مختلف  برگزار می شد که احیاء این مسابقات در شهرستان نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد.
در مراسم اختتامیه دومین دوره  این مسابقات که با حضور پیشکسوتان رسانه ای استان، مسئول بسیج رسانه و بسیج ورزشکاران سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن، مسئولان مجتمع مطبوعاتی اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، از سه تیم برتر دالانکوه، هلال احمر و پایگاه خبری احوال نیوز و عوامل برگزارکنندگان و داوران با اهدای لوح تقدیر و کاپ تجلیل به عمل آمد