مجموعه بولینگ صفه ظرفیت میزبانی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی را دارد / رونمایی از چهره جدید بولینگ

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه بولینگ صفه ظرفیت میزبانی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی را دارد.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت درباره پروژه زیباسازی، عمرانی و زیرساختی مجموعه تفریحی بولینگ صفه گفت: مجموعه بولینگ صفه در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و پروژه عمرانی زیرساختی و زیباسازی این مجموعه در مساحتی بالغ بر 800 مترمربع از دی ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این پروژه در 6 فروردین ماه سال جاری به اتمام و بهره‌برداری رسید، افزود: در این پروژه پس از 10 سال قطعات و تأسیسات موتورخانه اصلاح شده و بخش فنی مجموعه ارتقا یافت. همچنین رنگ‌آمیزی تمامی سطوح موتورخانه به مساحت 200 متر مربع، خاکبرداری به وزن 7 تن از جمله اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در این پروژه به شمار می‌رود.
به گفته ساکت خریداری 100 متر مربع اپروچ و تعویض آن برای نخستین بار پس از تأسیس مجموعه، اجرای 260 متر مربع موکت تخصصی جهت پوشش محیطی، انجام 180 متر مربع فضاسازی محیطی، تهیه و اجرای 846 متر مربع کناف دکوراتیو در سقف و دیواره‌های سالن بولینگ، تهیه و نصب پروفیل‌های زیرساختی و تزئیبی به حجم 5977 کیلوگرم، اجرای پروفیل آلومینیومی در لوور دکوراتیو به طول 3300 متر ، تهیه 3 هزار کیلوگرم رنگ و رنگ آمیزی سطوح مختلف به مساحت 2 هزار متر مربع از دیگر اقدامات شاخص انجام شده در اجرای این پروژه تفریحی و ورزشی بوده است.
وی با بیان اينکه در حال حاضر مجموعه بولینگ صفه ظرفیت میزبانی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی را دارد، گفت: با اجرای این طرح مجموعه بولینگ صفه پس از 16 سال به طور کامل ارتقا یافت و همچنین در این پروژه ارتقای الگوی خدمت‌رسانی در مجتمع گردشگری صفه و همسان‌سازی استاندارد محیط با الگوی بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان یادآورشد: علاوه بر موارد زیرساختی همچون فاضلاب مجموعه بولینگ صفه با مشکلاتی همراه بود که موجب نارضایتی گردشگران و مشتریان مجموعه شده بود و در این پروژه اصلاح این معضل در دستور کار قرار گرفت و برای اولین از زمان تاسیس به طور کامل برطرف شد.
انتهای پیام/