بررسی میدانی روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری و استاندار اصفهان به شهرستان سمیرم توسط معاون عمرانی استاندار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری و جمعی از مدیران استان، در قالب سفری یک روزه به شهرستان سمیرم سفر کردند و در جریان پیشرفت طرح‌های عمرانی این شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در حاشیه سفر به شهرستان سمیرم، گفت: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه صرفاً تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه براساس تخصیص و مجوزات وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که بجز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.
وی ادامه داد: قطعاً اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، گفت: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.
وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد.
بازدید از پروژه سردخانه و سُرتینگ سمیرم
وی همچنین از ‌پروژه سردخانه و سرتینگ قائم بازدید کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.
وی ادامه داد: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشاء خیر و برکت در منطقه باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.
ناهید افشاری

انتهای پیام/