به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، معرفی و تقدیر از ۳ مدیر روابط عمومی مراکز نمایشگاهی کشور که در حوزه ارتباطات همکاری مستمر داشته و در نشریه انجمن نمایشگاه های ایران همکاری فعال داشته اند.
این همایش برای اولین بار در کشور در مرکز نمایشگاه ایران مال برگزار شد و برنامهریزیهایی نیز برای برگزاری اینگونه نشستها در استانهای مختلف کشور در دست اقدام است.
هدف اصلی از این همایشها، آگاهیبخشی در حوزه کارکردهای روابط عمومی است که نبض رویدادهای نمایشگاهی کشور هستند.
همچنین طی این همایش انتخابات تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های نمایشگاه های کشور برگزار شد.
اعضای هیات رییسه این شورا عبارتند از مدیران روابط عمومی استان های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و کرمانشاه که با اکثریت ارا از سوی مدیران روابط عمومی ۳۱ استان و اعضای هیات رییسه انجمن نمایشگاه های کشور انتخاب شدند.
روابط عمومیها به عنوان نقطه اتصال رسانهها و مراکز اقتصادی نمایشگاهی، پیشانی توسعه رویدادها هستند و مهمترین بخشی که اطلاعات رسمی، دقیق و به موقع را ارائه میدهند.
انتهای پیام/
عالی 0
مفید 0
غیرمفید 0
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
شما می توانید لذت ببرید
مجموعه فرهنگی رسانهای همدانپیام و خانه مطبوعات استان همدان میزبان اهالی رسانه اصفهان بودند. این سفر با هدف معرفی ظرفیتهای چاپ و بستهبندی و ظرفیتهای گردشگری استان همدان به دلیل جهانی شدن هگمتانه برنامهریزی شده بود.
مجموعه فرهنگی رسانهای همدانپیام و خانه مطبوعات استان همدان میزبان اهالی رسانه اصفهان بودند. این سفر با هدف معرفی ظرفیتهای چاپ و بستهبندی و ظرفیتهای گردشگری استان همدان به دلیل جهانی شدن هگمتانه برنامهریزی شده بود.
مجموعه فرهنگی رسانهای همدانپیام و خانه مطبوعات استان همدان میزبان اهالی رسانه اصفهان بودند. این سفر با هدف معرفی ظرفیتهای چاپ و بستهبندی و ظرفیتهای گردشگری استان همدان به دلیل جهانی شدن هگمتانه برنامهریزی شده بود. طی سفری دو روزه خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان
پاسخ دهید