آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان استان اصفهان و بهره برداری از سالن شهید سلیمانی؛ نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند

به گزارش خبرنگار طبیعت گردشگران، محمدحسن وفایی، رئیس پالایشگاه نفت سپاهان در آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان استان اصفهان و همچنین بهره‌برداری از سالن شهید سلیمانی به میزبانی پالایشگاه شرکت نفت سپاهان در تشریح فعالیت پالایشگاه برای روغن سازی اظهار داشت: شرک نفت سپاهان در سال 81 با مالکیت صندوق بازنشستگی نفت فعالیت خود را بصورت مستقل آغاز کرد و اکنون می تواند روغن مایع را به روغن موتور وانواع روغن های صنعتی تبدیل کند.

وفایی، ظرفیت پالایشگاه نفت سپاهان را در ابتدای خصوصی سازی، 400هزار تن اعلام کرد و افزود: اکنون به 750 هزارتن افزایش یافته که فراتر از تقاضای بازار داخل است و بخش اعظمی به اروپا، چین، هند و دیگر کشورها صادر می شود. همچنین، برای بهبود کیفیت محصولات درحال اجرای طرح های جدیدی با استفاده از دانش بنیان ها و استانداردهای روز دنیا هستیم تا روغن های گروه 3 را در تولیدات خود داشته باشیم.

مهمدحسن وفایی از پالایشگاه نفت سپاهان به عنوان بزرگترین پالایشگاه غرب آسیا نام برد و گفت: با توجه به کار شبانه روزی پالایشگاه و افزایش ظرفیت، در دسترس بودن مواد اولیه و تکنولوژی، تولید روان کار صنعت که چرخه صنعت را می چرخاند، نیروی انسانی خوب و مورد تایید بودن کلاس استاندارد جهانی شرکت، از عوامل موفقیت این پالایشگاه در ارتقای کیفیت تولید و افزایش صادرات است.

رئیس پالایشگاه نفت سپاهان در اشاره به شرایط تحریم ها، از فشارها و محدودیت های ناشی از تحریم ها سخن راند و افزود: بدلیل اشتراک در مصرف آب، برق و گاز با پالایشگاه اصفهان گاهی دراین زمینه با مشکلاتی مواجه هستیم.

نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند

محمد زین العابدینی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان در این آیین با اشاره به اینکه در هر دوره نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند، گفت: روزی به نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی نیاز است، یک روز در عرصه انرژی هسته‌ای، یک روز در دفاع از حرم و امنیت، یک روز در سیل و زلزله و برخی ایام نیز در حوزه موشکی، بسیجیان باید ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: بسیجی بودن و بسیجی ماندن باید در همه فعالیت‌های روزمره مورد توجه باشد، خیلی افراد بودند که بسیجی بودند اما بسیجی نماندند.

در پایان این مراسم از کلیه خانواده های معظم شهدای استان اصفهان حاضر در این مراسم از جمله خانواده شهید حججی، خانواده شهید همت، خانواده شهید خرازی و همچنین تعدادی از بسیجیان و ایثارگران با اهداء لوح و هدایای نفیس تقدیر به عمل آمد.