آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان استان اصفهان و بهره برداری از سالن شهید سلیمانی؛ تفکر بسیجی برای عبور از بحران اقتصادی کنونی ضروری است

فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: عجز ایران در ساخت در سیم خاردار در اوایل انقلاب امروزه به توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر و نقطه زن تبدیل شده است؛ تفکر بسیجی برای عبور از بحران اقتصادی کنونی ضروری است.

محمدعلی فلاح در آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان استان اصفهان و همچنین بهره‌برداری از سالن شهید سلیمانی به میزبانی پالایشگاه شرکت نفت سپاهان اظهار کرد: پس انقلاب، کشور در شرایطی بسیار سخت قرار گرفت چراکه از همه سو همه عالم آستین ها را برای از ریشه درآوردن این نهال نوپا بالا زدند.

وی افزود: در دوران انقلاب روحیه بسیجی در سراسر کشور حاکم بود و هر روز که گذشت شرایط ما در عالم مستحکم‌تر شد، در بحران انقلاب که هنوز نظام به درستی جان نگرفته بود دچار دسیسه های تنش قومی – قبیله ای و جنگ علیه کیان نظام جمهوری اسلامی شدیم.

فرمانده بسیج وزارت نفت تاکید کرد: جنگ تحمیلی نیز در حالی رخ داد که حتی از ساخت سیم خاردار محروم بودیم اما با حاکمیت تفکر بسیجی، هشت سال جانانه در مقابل عالم ایستادیم.

وی اضافه کرد: در چهار دهه بعدی نیز اتفاقات دیگری از شبیخون فرهنگی تا شرایط ناجوانمردانه تحریم‌ها رخ داد و با همان تفکر و روحیه امروز دولت دست در دست ملت دارد.

فلاح با اشاره به اینکه عجز ساخت در سیم خاردار امروزه به توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر و نقطه زن تبدیل شده است، ابراز کرد: اگرهمان تفکر بسیجی را حاکم و دلها را به هم ارتباط بدهیم قطعا شرایط خوبی خواهیم داشت.

فرمانده بسیج وزارت نفت تصریح کرد: اگر تفکر ایثار و شهادت حاکم شود مسیر ما را به سمت تعالی پیش می برد و اگر این مسیر مردمی نیز باشد قطعا به پیشرفت خواهیم رسید، ادامه راه شهدا کشور را با گذشت چهار دهه از انقلاب همواره روی پا نگه داشته و هر روز شاهد توسعه کشور در بخش‌های مختلف علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه اگر تفکر ایثار و شهادت حاکم شود مسیر ما را به سمت تعالی سوق خواهد داد، ادامه داد: بسیج مرز نمی‌شناسد، در همه ادارات دولتی و خصوصی شاکله بسیج باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

فلاح با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی را داریم و این جنگ در کشور به اوج رسیده است، گفت: تمام سعی خود را به کار بردیم تا اثرات این جنگ اقتصادی کمتر در کشور احساس شود، خبرنگاران نیز در این بین سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت دارند و با قلم خود می‌توانند را ه‌های برون رفت از بحران را به همه مردم جامعه آموزش دهند.

دشمن باید بداند ملتی که هویت و مکتب دارد را نمی توان از پای درآورد

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: اگر دیروز فرزندان این کشور آزاد منشی را با خون خود به اثبات رساندند امروز باید نسل جوان در همه حوزه‌های تولید ورود کنند و با علم خود کشور را از این شرایط نجات دهند.

مسعود احمدی نیا اظهار داشت: ملت وفادار ایران بیش‌از ۴۰ سال است که با همه سختی‌ها و تحریم‌ها مقاومت کرده است و دشمن باید بداند ملتی که هویت و مکتب دارد را نمی‌تواند از پای درآورد.

وی با بیان اینکه امروز باید از همه ظرفیت‌های علمی در صنایع استفاده شود، گفت: موفقیت در جنگ اقتصادی نیازمند تدوین برنامه بلند مدت و حساب شده است.
در پایان این مراسم از کلیه خانواده های معظم شهدای استان اصفهان حاضر در این مراسم از جمله خانواده شهید حججی، خانواده شهید همت، خانواده شهید خرازی و همچنین تعدادی از بسیجیان و ایثارگران با اهدا لوح و هدایای نفیس تقدیر به عمل آمد.