برگزاری پنجمین جشنواره ملی نمایش‌های کمدی خندستان در اصفهان

مسئول تالار هنر و دفتر تخصصی هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری پنجمین جشنواره ملی کمدی خندستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طبیعت گردشگران و به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، علی دادفر اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره ملی کمدی خندستان با هدف شناخت، ارزیابی و حمایت از گروه‌های تئاتر کمدی در سراسر ایران و همچنین ارتقای سطح کیفی آثار و نیز تلاش در جهت ایجاد و ترویح فضای شاد مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: این جشنواره با همکاری دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در دو بخش در حوزه کمدی و انواع آن، نمایش‌های صحنه‌ای و نمایش‌های بیرونی، اسفندماه سال جاری در سطح ملی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در بخش اجرای صحنه‌ای و بیرونی در 2 بسته موضوعی آزاد و زنده رود که به طور مشخص به ضرورت جریان دائمی رودخانه زاینده رود اشاره دارد از عموم هنرمندان اصفهان و سراسر کشور که در سطوح حرفه‌ای در جریان کمدی تئاتر کشور فعالیت دارند دعوت به شرکت و حضور در این رویداد می‌کند.
مسئول تالار هنر گفت: در این دوره از جشنواره، آثار در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی متن، بازیگری مرد، بازیگری زن، طراحی صحنه، طراحی لباس، موسیقی، اثر برگزیده (بهترین تهیه‌کننده)و طراحی گریم ارزیابی و انتخاب می‌شوند.
دادفر از اضافه شدن بخش رسانه و تبلیغات به این جشنواره خبر داد و افزود: با اضافه شدن بخش رسانه و تبلیغات به بخش‌های جشنواره به شکل کاملا تفکیک شده در شاخه‌های اطلاع‌رسانی و اشتراک گذاری در فضای مجازی، وایرال تیزر تا ۵۹ ثانیه و پوستر و بروشور نیز بررسی و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
وی بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا ١0 بهمن ماه ١۴٠١ فرصت دارند و اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان یازدهم اسفندماه ١۴٠١برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آئین نامه فراخوان می‌توانند به سایتwww.khandestan-isf.ir یا صفحه اینستاگرام تالارهنر یا خندستان به آدرس talarhonar_isfahan، khandestan_isf مراجعه کنند.