بازدید ۷۰ هزار گردشگر از مجموعه صفه، شهر رویاها و تله‌سیژ ناژوان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجتمع‌های گردشگری این شرکت از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تا سوم فروردین امسال میزبان بیش از ۷۰ هزار گردشگر بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت درباره میزان استقبال گردشگران نوروزی از اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: مطابق با سامانه ترددشمار و عملکرد دستگاه‌های فروش الکترونیک، مراکز گردشگری و ابرسازه‌های تفریحی این شرکت، از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تا سوم فروردین امسال میزبان بیش از ۷۰ هزار گردشگر بوده است.
او افزود: بر این اساس نزدیک به ۵۰ هزار نفر از گردشگران از مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی آن بازدید داشته‌اند که از این میزان نزدیک به ۱۱ هزار نفر از تله‌کابین صفه استفاده کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مدت فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر بیش از ۵۳۷ نفر از مجموعه تفریحی بولینگ صفه بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات تفریحی به گردشگران نوروزی، مجموعه تله‌سیژ ناژوان در این مدت میزبان نزدیک به ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر بوده است.
او درباره میزان استقبال از مجموعه تفریحی شهر رویاها خاطرنشان کرد: در هشت روز ابتدایی فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، حدود ۹ هزار نفر از گردشگران و مسافران از ظرفیت‌های تفریح و بازی مجموعه شهر رویاها استفاده کردند.