نصف جهان از لحاظ تکنولوژی درمان بیماری در سطح بالایی قرار دارد؛ ظرفیت‌های ویژه اصفهان در گردشگری سلامت

دومین نشست آنلاین فعالان حوزه گردشگری درمانی و تندرستی اروپا و کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، دومین نشست فعالان حوزه گردشگری درمانی و تندرستی اروپا و کشورهای اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

 در این نشست که با حضور فعالان صنعت گردشگری سلامت از کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله آلمان، اسپانیا، صربستان، هند، آذربایجان، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و شرکت‌های معتبر آسیایی و اروپایی برگزار شد، شرکت‌کنندگان در خصوص توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و نحوه تعاملات فی‌مابین کشورهای اروپایی و کشورهای اسلامی نظرات خود را بیان نمودند. همچنین در این نشست نمایندگانی از اتاق بازرگانی اصفهان به همراه بیمارستان‌های الزهرا، چمران و هتل زهره شرکت داشتند.

 مژگان ایزدی، عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یکی از سخنرانان در این جلسه اظهار کرد: کشور ما زادگاه ابن‌سینا فیلسوف و دانشمند بزرگ حوزه سلامت است. سلامت نعمتی است که خدا به ما عطا کرده و تا زمانی که بیماری به سراغ ما نیامده متوجه ارزش این نعمت بزرگ نخواهیم شد. در اصفهان امکان درمان بسیار کم‌هزینه همراه با بیمه بین‌المللی برای بیماران خارجی فراهم است.

 وی ادامه داد: اصفهان از لحاظ تکنولوژی درمان بیماری در سطح بالایی قرار دارد به‌طوری‌که قابل رقابت با کشورهای پیشرفته است. علاوه بر درمان بیمار برای همراهان بیمار امکانات رفاهی از جمله حمل‌ونقل، رزرو هتل، بسته تور گردانی و… مهیا می‌گردد تا در زمان اقامت به دور از استرس و در آرامش بیمار خود را همراهی نمایند. از دیگر ویژگی‌های مهم استان اصفهان، وجود مکان‌های توریست تراپی سلامت از جمله غار نمکی نطنز و… است. از همه عزیزان دعوت می‌کنیم که از نزدیک از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری سلامت در اصفهان بازدید کنند.