از پیشکسوت اصفهانی در بیست و چهارمین جشنواره رسانه های کشورتجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران در آیینی بمناسبت بیست و چهارمین جشنواره رسانه های کشور که در سالن مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد از زحمات و خدمات ارزنده و اثربخش “منصور گلناری” تجلیل شد.
در این آیین که جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه های استان اصفهان که در قالب اردوی فرهنگی بازدید از نمایشگاه مطبواعات حصور داشتند، شمسایی، مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی پیرامون برگزاری جشنوار رسانه ای مطالبی بیان نمود و گفت : امسال جشنواره به خوبی اجرا و تحلیل از پیش کسوتان استان ها یک کار ماندگار است.
پیش از آن حجت الاسلام یعقوبی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام اینکه در استان ۵۴۱ نشریه با مجوز و ۲۰۰ پایگاه خبری فعالیت دارند به گوشه ای از فعالیت ها خدمات ارزنده منصور گلناری را برشمرد وگفت: پایه گذاری نخستین خانه مطبوعات کشور در اصفهان و ۲۲ سال مدیر خانه، برگزاری جشنواره های مختلف و داوری آنان، طرح اولین مجتمع مطبوعاتی کشور در اصفهان، موسس نخستین باشگاه خبری معلولان و برگزاری شش دوره جشنواره ملی رسانه ای معلولان و ….چکیده ای از خدمات و فعالیت های ایشان است.
در پایان لوح تقدیر توسط مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منصور گلناری اهدا شد.
لازم با ذکر است جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه های استان اصفهان باهمکاری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان ،خانه مطبوعات و مجتمع فرهنگی مطبوعاتی…. در یک اردوی فرهنگی از بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های کشور در مصلای تهران دیدن نمودند