شهر رویاها میزبان مجازی باز ها در سال آینده خواهد بود

با پیگیری‌های صورت گرفته درباره به‌روزرسانی شهربازی شهر رویاها و توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری کلان‌شهر اصفهان، ظرفیت ویژه بازی‌های مجازی (VR) تحت عنوان «مجازی بازی» در سال آینده به این مجموعه تفریحی اضافه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران سعید ساکت با اشاره به سرمایه‌گذاری ویژه صورت گرفته در حوزه بازی‌های مجازی اظهار کرد: با آغاز فصل جدید فعالیتی از زمستان ۱۴۰۰ تا کنون تلاش ویژه‌ای در راستای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در عرصه‌های عملکردی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه شهربازی شهر رویاها می‌تواند به ظرفیت تفریحی ویژه شهر تبدیل شود، افزود: از دو سال اخیر تاکنون قرارداد بیش از ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی در این مجموعه تفریحی منعقد شده که بخشی از آن‌ها با آغاز سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تاکید کرد: از جمله پروژه‌های مدنظر شرکت که در سال آینده رونمایی خواهد شد، بازی‌های مجازی یا VR است که عمده تلاش این شرکت برای جذب به‌روزترین و متنوع‌ترین بازی‌ها در عرصه بازی‌های مجازی بوده است.
ساکت گفت: ظرفیت مکانی ۸۰۰ متر مربعی در آستانه سال آینده و با جذب سرمایه‌گذاران بازی‌های نوین و ترکیبی از بازی‌های تحرکی، حقیقی و مجازی به این بخش اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا ۱۲ بازی مجازی و شش بازی تحرکی و مجازی به ظرفیت شهربازی شهر رویاها اضافه خواهد شد که می‌تواند پذیرای طیف جدید، وسیع و متنوع‌تری از گردشگران در نوروز سال آینده باشد.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت بیش از ۱۰ سال از تأسیس شهربازی شهر رویاها و شکل‌گیری نیاز مشتری به بازی‌های جدید و یا نزدیک به پروژه‌های تفریحی روز دنیا، به همین منظور اجرای پروژه‌های پرطرفدار جدید در پهنه‌های عملکردی این شرکت تداوم خواهد داشت.