روز ملی منابع انسانی؛ تلنگری بیدارکننده برای مدیران است

در عصر جدید، بی شک توسعه و شکوفایی کشورها و سازمان‌ها مرهون تفکر، تلاش و مجاهدت‌های نیروی انسانی است.
به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران و به نقل از واحدرسانه روابط عمومی وبین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در پیام محمد ده بیدیان خطاب به کارکنان فاخر هلدینگ پتروپالایش اصفهان آمده است…
در عصر جدید، بی شک توسعه و شکوفایی کشورها و سازمان‌ها مرهون تفکر، تلاش و مجاهدت‌های نیروی انسانی است. مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران کار، یک ضرورت است و اگر به این مسئله باور داشته باشیم، سازمانی سرشار از انرژی، پویایی و خلاقیت خواهیم داشت.
منابع انسانی سرچشمه تمام آن چیزهایی است که می تواند پایداری سازمانی را تضمین کند و اقدامات انجام شده توسط این سازمان آنقدر ارزشمند است که بر روی سایر منابع و حتی سیاست خارجی تأثیر گذار باشد.
در چنین چارچوبی ضروری است؛ به هوش جمعی سازمان خود که از همکاری، تلاش و تعامل تیم های متنوع ناشی می شود فرصت دهیم، روش های سازمانی را اولویت بندی کنیم و اجازه دهیم راه حل های نوین ظهور کند تا همکاری بیشتری را با کارکنان در تمام سطوح شاهد باشیم.
کارکنان منابع انسانی می‌بایست همواره با برنامه‌ریزی، مشاوره و با دلسوزی فراوان یار و یاور دیگر کارکنان بوده و توجه دائمی به کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به همکاران را مد نظر قرار دهند.
در همین راستا کارکنان حوزه مدیریت منابع انسانی نیز باور دارند، که توفیق خدمت به سرمایه انسانی نعمت بزرگی است که خداوند تبارک و تعالی نصیبمان آنان کرده است. از این رو ضمن سپاس از این توفیق الهی، از خدمات ارزشمند شما عزیزان سپاسگزاریم و امید داریم در سایه همدلی، خرد جمعی و با نوآوری و خلاقیت در مسیر عزت و تعالی سازمانی بهترین‌ها را رقم بزنیم.
اینجانب بار دیگر”۲۵ فروردین” روز ملی منابع انسانی را به تمامی تلاشگران و ارزش آفرینان این عرصه تبریک گفته و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام (جهش تولید با مشارکت مردم)نامگذاری شده است، با همدلی و همفکری و تلاش مضاعف همراه با دانش و اندیشه برتر در جهت عملکرد پویای هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ارائه خدمات مطلوب برای رضایتمندی پرسنل خدوم در سال جدید قدم برداریم.
محمد ده بیدیان
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان