مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت روز منابع انسانی عنوان کرد: توسعه و پیشرفت صنعت کشور نیازمند توجه به منابع انسانی است

صنعت نفت به‌عنوان پیشران توسعه کشور، نیازمند اقدام‌های جهادی و انقلابی با رویکرد دانش‌بنیان برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی است و این جز با خلاقیت، نوآوری، علم، اندیشه، رشادت و ایثارگری شما در هر حوزه‌ای از سازمان میسر نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طبیعت گردشگران، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در گفتگو با واحد رسانه ای روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن گرامیداشت و تبریک روزمنابع انسانی به کلیه کارکنان این مجموعه گفت: روز ملی منابع انسانی در تقویم، تلنگری بیدارکننده برای مدیران خصوصی و دولتی در سطوح مختلف خرد و کلان است تا یادآوری کند که ایجاد سازمان‌ها برای نجات جوامع بشری از خطرها و بحران‌هاست.
به گزارش واحد رسانه ای روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری، با اشاره به اینکه در عصر جدید، می‌توان بی‌شک توسعه کشورها، سازمان‌ها و تمدن‌ها را زائیده و مرهون تفکر و مهارت نیروی انسانی آنها قلمداد کرد از این‌ رو، نیروی انسانی به‌عنوان مزیت رقابتی در دنیا شناخته می‌شود گفت: صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اصلی‌ترین نقش در توسعه این صنعت کهن و پرافتخار برعهده نیروی انسانی آن است.
وی با اشاره به اینکه موفقیت به وجود منابع انسانی وابسته است افزود: اگر ما مدیران نتوانیم با هم جهت‌سازی اهداف فردی و سازمانی، دانش، مهارت و انگیزه منابع انسانی را در مسیر تحقق اهداف سازمان به هم افزایی و بهره‌وری برسانیم، در پیشگاه ملت، سرمایه‌گذاران، مالکان و دیگر ذی نفعان سازمان‌هایمان، مسئول و پاسخگو خواهیم بود.
دکتر قدیری، با اشاره به اینکه هریک از ما به عنوان بخشی از بدنه انسانی سازمان خود، همچون سلول‌هایی در هماهنگی با تمامیت بدن‌واره سازمانی فعالیت می‌کنیم و مسئولیتی اساسی در حیات و رشد این سازمان‌های زنده بر عهده داریم ادامه داد: با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط ناپایدار انگیزشی نباید در ایفای این نقش حیاتی کوتاهی کنیم.
مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان تاکید کرد:روز ۲۵ فروردین بهانه‌ای است برای تجلیل از نقش‌آفرینان و ثروت‌آفرینان سازمان که با وجود مشقت‌ها و سختی‌های فراوان، بار توسعه و تحول صنعت را بر دوش کشیده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند.
وی تاکید کرد:پیوند روز منابع انسانی در”سال جهش تولید با مشارکت مردم” فرصتی است تا یادآوری کنیم که توسعه و پیشرفت صنعت و کشور نیازمند توجه و تمرکز بر منابع انسانی دانشی و تسهیل شرایط برای بروز خلاقیت و نوآوری و نقش‌آفرینی این سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل است تا ایران اسلامی را به سمت توسعه پایدار رهنمود سازد.
دکتر قدیری افزود:همکاران عزیز و سرمایه‌های ارزشمند صنعت نفت؛ اگرچه رشد و توسعه صنعت نفت در شرایط تحریم و قبل از آن قابل‌تحسین و غیرقابل توصیف است ولی به این مسئله واقف هستیم که صنعت نفت به‌عنوان پیشران توسعه کشور، نیازمند اقدام‌های جهادی و انقلابی با رویکرد دانش‌بنیان برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی است و این جز با خلاقیت، نوآوری، علم، اندیشه، رشادت و ایثارگری شما در هر حوزه‌ای از سازمان میسر نخواهد شد.